Recenzie Filmul 11-11-11


RECENZIA FILMULUI


Vai, nici nu stiu de unde sa incep. Prima data cand am vazut filmul in grila de programe mi-am zis "wow, super, abia astept sa ma uit", chiar daca a fost putin mai tarziu, iar dimineata urmatoare aveam scoala, am stat, greseala mea...
Avand in vedere ca l-a avut ca producator pe cel care a facut si Saw II, III si IV, m-am asteptat la mult mai mult din partea acestui film, insa uite ca m-a dezamagit cumplit.
Poate ca o sa va intrebati despre ce este vorba: Pai, filmul are in prim plan o familie care se muta intr-un nou oras. In aceasta familie este un baiat, apropo cred ca a spus 2 cuvinte in delungul celei o ora jumate de film, care implineste 11 ani pe data de 11 noiembrie (11) 2011.Cica in data de 11 a 11-a 2011 iadul se dezlantuie pe pamant daca acest copil nu va fi ucis.
Pana aici e ok. Dar in peisaj apar tot felul de vecini dusi cu capul care se comporta care mai de care mai ciudat, parca fiecare e mai retardat decat celalalt. [scuzati-ma , dar filmul acesta a fost chiar oribil si nu ma descarc decat prin scris...]
Vecinii din oras formeaza o coalitie, prin care pun la cale uciderea baiatului.
Femeia (mama baiatului cu pricina) ramane insarcinata, iar doctorul din oras [aparent singurul :))] pune o asistenta sa o sedeze incontinuu (habar n-am de ce...nu stiu de cand femeile insarcinate trebuie sedate, dar ma rog).

Tot filmul apare vecina ciudata care incearca sa-l duca pe baiat la ea in baraca pentru a-i face felul. Tatal baiatului ii angajeaza o bona care zici ca si ea e scapata de la ospiciu, dar na' sa sarim peste detaliile astea.
Dar de fapt, sa nu sarim peste detalii caci pierdem multa esenta. Nu ai cum sa nu te stapanesti sa nu injuri cand vezi ca baga cutitul pe langa trup, ca da cu maceta pe langa gat etc.
Daca as fi avut popcorn la momentul respectiv as fi aruncat cu el in ecranul televizorului, dar pacat de popcorn, ca el nu a gresit cu nimic.
La sfarsitul filmului chiar tatal baiatului il omoara pe acesta, iar filmul se termina brusc, zici ca ii s-a terminat banda (sau ma rog , bateria).

Am preferat sa va spun sfarsitul , deoarece sunt sigur ca nu prea o sa se uite multa lume la film dupa aceasta recenzie... :)) , dar totusi daca aveti chef de un film anapoda, fara nici un sens, cu un joc actoricesc de tot rahatul, go ahead and give it a try. Treaba voastra, eu v-am avertizat.



NOTA : 2/10
(ASTA INCA E NOTA MARE)

Comentarii

  1. Am vazut si eu filmul, dar am ramas dezamagita:|. Sincer, l-am vizionat din lipsa de ocupatie pentru ca aveam chef de ceva filme psihologice. Dupa ce l-am vazut, am ramas "wtf, ăsta-i film?!" Nu il recomand nimanui, eventual e bun sa il vezi fix in 11-11-2011 pentru ca nah, e simbolic. Insa si atunci mai degraba m-as uita la altceva care merita.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow