10 Metode prin care poti enerva personajele din "Vampirii din Morganville" (# 1)


Buna , am gasit pe internet niste chestii amuzante pe care vreau sa vi le impartasesc.Logic ca au fost in engleza , dar le-am tradus pentru voi.Iata primul "capitol" : 


10 Metode pentru a-l enerva pe Myrnin:

1) Ascunde-i papucii de casa cu iepurasi.
2) Arunca-l la toaleta pe Bob paianjenul. [Acesta apare in/din cartea a 7 –a : Stingerea]
3) Punei o pocnitoare in tricou , iar cand explodeaza canta : "Baby you're a firework…come on show 'em what you're worth…" [Piesa : Katy Perry - Firework]
4) Trimite o armata de pisici sa-l omoare.
5) Arunca cu o minge de hartie in el , iar daca nu-l enervezi , arunca-l de pe o stanca.
6) Palmuieste-l si vezi ce se intampla.
7) Spune-i “clona de-a lui Enstein”
8) I-a un bat si striga : "Aveda Kedavra!" Si cand nu se intampla nimic, du-te la el si impunge-l cu “bagheta” strigand “MORI!MORI!MORI!” incontinuu.
9) Fa-l sa alunece pe o coaja de banana.
10) Goleste-i cosul de gunoi in cap.

BTW: Aveda Kedavra este o vraja de moarte din Harry Potter.


~Vineri (20.IV.2012) voi posta al doilea "capitol" : 10 Metode pentru a-l enerva pe Shane~
 ~Luni (23.IV.2012) voi posta al treilea "capitol" : 10 Metode pentru a-l enerva pe Oliver~ 
 ~Vineri (27.IV.2012) voi posta al patrulea "capitol'' : 10 Metode pentru a o enerva pe Amelie~

*Traducerea a si notele au fost adaugate de mine*

Comentarii

  1. Aveda Kedavra nu e o vraja din Harry Potter. Este vorba despre celebra Abracadabra, care a fost "tradusa" gresit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum am mai spus , eu doar am tradus , nota aceea a fost adaugata de autorul articolului... eu nici macar nu am citi Harry Potter , ce sa mai zic de film... :)) shame on me

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!