Concurs Fulger!

Hello , m-am gandit sa organizez si eu un concurs fulger cu niste carti in format electronic.Am de dat Casa Noptii (Vol.1) , Casa Noptii (Vol.2) si Luna Plina de Kelley Armstrong. Deci fiti pe faza diseara intre orele 19:00-22:00.In intervalul acesta se vor desfasura cele trei concursuri , fiecare intr-un alt post.

ATENTIE!
1.Primele 2 concursuri vor fi in genul cine comenteaza primul , iar al treilea va avea un joc de spanzuratoarea usurel , zic eu.Nu va faceti griji , va dau indicii.
2.Daca ati castigat unul dintre cele 3 concursuri fulger , nu mai puteti participa pentru celelalte (scuze , dar asa mi se pare corect)

BTW : Daca sunteti multi participanti , o sa mai fac concursuri de genul acesta.Nu va temeti , am destule premii!
Urmariti blogul astazi pentru a castiga una dintre cele 3 carti.Ne auzim diseara!

Comentarii

  1. abea astept concursurile :D I'm ready, insa o sa concurez doar pentru casa noptii vol. 2 pt. ca Semnul si Luna Plina le am.

    RăspundețiȘtergere
  2. uuuu..ce fain..eu le-as vrea pe toate pentru ca nu am niciuna:)):D

    RăspundețiȘtergere
  3. mai e un minuuut si se face ora 19 ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Va invit la un concurs pe logul meu ce are ca premiu cartea "Cele treisprezece motive" de Jay Asher : http://fantasybooks-27.blogspot.com/2012/05/concurs-cele-13-motive-de-jay-asher.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!