Recenzie Cvadrupla: Jurnalele Vampirilor de LJ Smith

Buna , am ales acest mod de a face recenzia pentru volumele 1-4 din Jurnalele Vampirilor de LJ Smith deoarece vreau neaparat sa ajung cu recenziile la zi.Sper ca ma intelegeti.
_________________________________________________________________________________

Stefan Salvatore , noul si misteriosul baiat proaspat venit in Fell's Church atrage atentia asupra lui inca din prima zi de scoala.Pana si Elena Gilbert , cea mai populara fata din scoala , puna ochii pe acesta.Dupa ce Stefan o refuza de mai multe ori , Elena cedeaza si se resemneaza.In timpul balului , Vickie Donovan este gasita ranita in padure.La scurt timp dupa acest incident , un batranel este gasit mort sub un pod.Cand , intr-un final , Stefan se hotaraste sa-i dea o sansa Elenei lucruri stranii incep sa se petreaca.Cei doi se apropie din ce in ce mai mult, iar curand ,Elena afla ca Stefan este un vampir si ca poarta un razboi lung cu fratele lui , Damon.
Cand la petrecerea de Halloween , un barbat este gasit mort toate acuzatiile se indreapta catre Stefan.
Dar ce poti sa mai faci cand raul pandeste de dupa colt? Mai ales ca acel rau este chiar Damon??

Elena decide sa-l infrunte pe maleficul Damon , care a jurat ca o va transforma intr-un vampir.Intre timp , jurnalul Elenei este furat de catre Caroline.Aceasta incepe sa publice cateva pagini din jurnal la scoala.Se apropie ziua orasului , iar Elena , Caroline si inca un baiat de la scoala trebuie sa participe.Insa acolo ceva nefast are sa se intample.Acest lucru poate fi prezis si de catre aerul apasator din Fell's Church si chiar de atmosfera sumbra.O forta malefica incearca sa-l omoare pe Stefan , iar Bonnie , care are niste puteri paranormale specifice vrajitoarelor , impreuna cu Meredith si Elena il gasesc la timp.

Iar pentru ca situatia sa fie si mai neagra , Damon are planuri mari pentru Elena.Vrea sa o transforme intr-un vampir.Daca va reusi sau nu , veti vedea chiar voi insiva.

Desi sentimentele Elenei pentru Stefan sunt inca existente , dar ascunse inauntrul ei , Elena i se alatura lui Damon.Insa o noua putere malefica sta la panda si ii fileaza pe cei trei protagonisti.O forta pe care fratii Salvatore o numesc "Cealalta Putere".Aceasta noua forta pare sa mai agite spiritele prin oras (de parca nu ar fi destul de agitate si asa).Balul Zapezii se apropie , iar fratii Salvatore si Elena presimt ca ceva nu este in regula.Uniti cu Bonnie , Meredith , Matt si profesorul de istorie , Alaric Saltzman (cine ar fi crezut?) , triunghiul amoros trebuie sa-i faca fata "Celeilalte Puteri."

Dar cin' sa fie noua forta malefica? Ei bine , acest lucru nu vi-l pot spune.Va pot spune doar "la asta nu v-ati asteptat , nu-i asa?" si ca veti sta cu sufletul la gura sa aflati deznodamantul acestui volum minunat a lui LJ Smith.

Acum Elena este disparuta , iar toata lumea pare sa regrete acest lucru.Insa nici de aceasta data , Fell's Church nu pare sa aiba liniste deloc (Doamne , cred ca orasul ala este blestemat).Dupa ce la o petrecere intre fete , Sue Carson este ucisa , Bonnie isi foloseste puterile de vrajitoare si ii invoca pe Stefan si Damon in oras.
Curand si Vickie este atacata de catre aceasta forta rau-voitoare.Ajutati de Elena , Bonnie, Matt ,Meredith , Stefan si Damon pornesc in cautarea noii forte care pune bete-n roate locuitorilor orasului.

Daca reusesc ei sa puna capat acestei povesti de groaza continua veti afla citind ultimul volum din primul ciclu al seriei "Jurnalele Vampirilor."

Parerea Mea:

Oh , ce sa zic despre aceast serie mirobolanta a lui LJ? Sincer pe mine m-a impresionat.Credeam ca o sa fie o poveste anosta , plictisitoare , monotona de dragoste cu nistre vampiri ,dar nu este nici pe departe asa.Este cea mai frumoasa serie cu vampiri pe care am citit-o pana acum (ce-i drept nu am citit prea multe serii cu vampiri).Intr-un cuvant : MAGNIFICA.Atmosfera apasatoare si claustrofoba te ineaca inca de la primul volum , iar stilul de scriere al autoarei te face sa vrei sa citesti mai mult.Pacat ca nu a continuat ea seria...
Fiind scrisa in 1991-1992 , credeam ca o sa fie o poveste invechita , dar m-am inselat.Autoarea mi-a demonstrat ca desi seria este veche , tot o poveste minunata cu vampiri ramane.Ce sa va mai spun? Ah , despre coperti...Pai , pe coperta primului volum al seriei se afla Stefan , pe al doilea Damon , pe al treilea Elena , iar pe al patrulea Caroline sau Bonnie.Nu stiu sigur care dintre ele , voi care credeti ca este?
Serialul este minunat , dar nu prea am avut timp si dispozitie necesara sa-l urmaresc.Am vizionat doar vreo 18 episoade din primul sezon , asa ca mai am pana ajung cu el la zi.Dar stiu ca in serial Elena este satena , iar in carte blonda auriu.Aceasta are un frate (in serial), pe cand in carte are o sora.Cea mai buna prietena a ei este Meredith , pe cand in serial este Bonnie.Caroline este roscata si nu blonda , precum in serial , dar daca ar fi sa ma iau de fiecare detaliu , nu as ajunge nicaieri.

Oricum ar fi , seria este absolut Superba , nu mai am cuvinte pentru a o lauda mai mult.Merita citita!

Comandati cartile de AICI sau AICI.

Per ansamblu , seria merita: