Recenzie Chimie Perfecta de Simone Elkeles

Vreau sa le multumesc mult de tot celor de la Libraria Online Libris pentru ca mi-au oferit oportunitatea de a citi aceasta carte de dragoste minunata.Desi la inceput am crezut ca nu o sa-mi prea placa , cartea m-a tinut in priza constant , pe tot parcursul ei.Este foarte captivanta si va va mentine cu sufletul la gura.Va garantez ca nu o sa va dezamageasca.Dragostea inocenta si pura dintre cei doi indragostiti va va atrage cat mai adanc in tainele ei.Autoarea cartii este de un talent rar , iar lectiile de viata si tot odata de limba spaniola pe care ni le ofera sunt inestimabile.Va recomand cartea din toata inima.Povestea relatata din cele doua perspective ale protagonistilor o sa va incante la culme! Iubitorii de romance si nu numai vor adora aceasta nou capodopera scrisa de Simone!

BAIAT RAU + FATA CUMINTE = CHIIMIE PERFECTA

RECENZIA :

Toata lumea crede ca Brittany Ellis are o viata pefecta.Este sefa majoretelor , are un iubit ravnit de mai multe tipe din scoala , are cele mai bune note si este cea mai populara fata din scoala.Ce altceva si-ar mai putea dori o fata adolecenta?
Ei bine ,vreau sa va spun ca viata lui Brittany nu este nicidecum perfecta , asa cum credeau toti.Tatal ei lipseste foarte mult de acasa , mama ei o innebuneste cu perfectiunea , iar sora ei , Shelley , are deficiente mentale.
La ora de chimie , elevii sunt pusi sa faca proiecte pe echipe.Asa ajunge Brittany sa-l intalneasca pe Alex Fuentes , un tip dur si macho care face parte dintr-o banda de cartier : Latino Blood.
Desi la inceput , cai doi noi parteneri nu se suporta deloc , acestia incep sa se conformeze si sa se mai agreeze cat de cat.
Insa , ca povestea sa devina si mai interesanta , Alex face pariu cu unul dintre prietenii lui ca pana de Ziua Recunostintei o sa o aiba pe Brittany.

Dar cand lucrurile incep sa se cam precipite in banda Latino Blood , iar Alex isi descopera trecutul nefast , va putea dragostea interzisa a celor doi noi indragostiti sa reziste in ciuda tuturor obstacolelor?

Fragment din carte :
"Astăzi , Brittany a zbughit-o ca din pușcă de la ore , pe urmele Feței de Măgar.Înainte să plec , i-am văzut pe amândoi prinși într-o discuție intimă , în apropierea terenului de fotbal din spatele școlii.L-a preferat pe el , nu pe mine.Ceea ce nu e deloc de mirare.La ora de chimie , când m-a întrebat ce ar trebui să facem, ar fi trebuit să-i spun să-i dea papucii acelui pendejo.Și-acum aș fi fericit în loc să mă simt mizerabil.Es un carbon de mierda!" (ALEX)


 "Sunt atât de egoistă , vreau ce-i mai bun din ambele lumi.Vreau să-mi păstrez imaginea pe care mi-am construit-o cu atâta efort.Imagine care-l include și pe Colin.Dar , în același timp , îl doresc și pe Alex.Tânjesc să mă las cuprinsă din nou de brațele lui și sărutată până o să-mi tăie răsuflarea." (BRITTANY)


Comanda cartea AICI



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow