Recenzie Uratii (Uratii # 1) de Scott Westerfeld

Tally Youngblood abia asteapta sa implineasca 16 ani pentru a putea fi frumoasa.
La varsta de 16 ani , toata lumea trebuie transformata intr-o frumusete.Facand o nazbatie , Tally o intalneste pe Shay , o alta fata urata ca si ea.Aceasta nu vrea nici in ruptul capului sa devina o frumoasa asa ca fuge din Orasul Uratiilor in Tinutul de Fun , lasandu-i noii ei prietene o lista cu instructiunile cum poate sa ajunga si ea acolo in caz ca decide mearga si ea.
Doctorita Cable nu doreste sa o opereze pe Tally daca nu ii spune unde este Shay , asadar o trimite ca spioana in Tinutul de Fum.
De aici pana la o aventura palpitanta si periculoasa nu mai este decat un pas.Tally porneste spre Tinutul de Fum si aproape ca este omorata intr-un accident.
Acolo il intalneste pe David , prietenul lui Shay , despre care aceasta i-a mai povestit si se imprieteneste rapid cu el.

Insa cand afla ca de fapt prin transformarea intr-o frumoasa ti se schimba si impune un anumit mod de gandire , iar pe acest proces scrie cu litere mari PERICOL , o sa mai isi doreasca ea sa fie frumoasa sau o sa renunte la idee??

Parerea mea

Sincer, la inceput nu am crezut ca o sa fie mare lucru de ea, dar pe parcurs m-a convins. Este o carte foarte buna, autorul si-a lasat imaginatia sa zburde, iar acest lucru a dus la o opera minunata. Sfarsitul cu siguranta o sa va faca sa va doriti mai mult, dar nu va faceti griji in curand trebuie sa apara la Corint Junior - FRUMOSII, volumul 2 al seriei. Eu sincer abia astept sa apara, deoarece primul volum m-a lasat, cum sa va spun, in copac. Tally a luat o decizie foarte importanta si sunt curios sa vad ce o sa se intample acum ca acest lucru s-a intamplat. Sunt interesat sa vad daca reuseste sa se infiripe ceva intre Tally si X (probabil ca stiti deja cine) si sa aflu ce-o sa se mai intample cu ea si prin ce aventuri poate trece mai ales acum, cu decizia ireversibila.

Comanda cartea AICI