Recenzie Setea (Setea vol. 1) de Carrie Jones

Deoarece tatal Zarei a murit de curand, mama ei se hotaraste ca ar fi mai bine pentru ea daca ar locui alaturi de bunica din partea tatalui. Asa ca o trimite pe aceasta sa locuiasca in Maine alaturi de bunica ei. Ajunsa in frigurosul Maine, Zarra trebuie sa se adapteze noului stil de viata, dar si la o noua scoala in care nu cunoaste pe asbolut nimeni.
La noua scoala, fata isi face mai multi prieteni si anume pe Issie, Devyn care este prietenul lui Issie, Ian si Nick. Dar nici de inamici nu duce lipsa, deoarece Megan i-a pus deja gand rau. Curand, Zara afla ca niste spiridusi rapesc baietii din oras pentru a-i sacrifica. Acest fapt se datoreaza lipsei reginei.
Nick se destainuie in fata Zarei si ii dezvaluie ca este un varcolac.
Dar regele spiridusilor vrea neaparat o regina alaturi de el, iar pretendenta perfecta ar fi chiar Zara.

Daca va reusi fata sa-i salveze pe cei 2 tipi de care s-a indragostit veti afla citind primul volum din seria Setea de Carrie Jones.

La inceput, cand am vazut descrierea cartii am zis "Neh, alta carte gen Twilight" si nu tare am vrut sa o citesc, dar dupa ce am inceput chiar mi-a placut. Stilul autoarei este chiar captivant si cateodata amuzant. Credeam ca o sa fie o poveste anosta, plictisitoare despre un baiat varcolac care se indragosteste de o fata si blah blah blah, dar spiridusii si celelalte creaturi supranaturale chiar te atrag si mai tare in adancul lecturii. Am citit-o intr-o zi jumate. A fost chiar frumoasa. Povestea de dragoste pura este absolut incantatoare.
Sincer, nu stiu cand o sa publice Rao restul volumelor din serie, dar sunt extrem de curios ce se va intampla in continuare. Rar gasesti o carte care sa-ti placa atat de mult. Pe langa micuta asemanare cu Twilight , povestea este cu totul originala, iar actiunea va va cuceri pe de-a-intregul. O aventura incantatoare cu varcolaci si spiridusi, cu dragoste si pericol, cu amenintari si fobii. Numai buna de devorat!

"Imi odihnesc mana pe pielea lui. E calda. Nick miroase atat de bine, mirosul padurilor care ma invaluie ca o mantie ocrotitoare. Imi infrang teama si ma intind spre el, buzele noastre intalnindu-se intr-o micuta promisiune. Buzele ii freamata sub ale mele. Isi aduce mainile pe umerii mei, iar gura aproape ca-mi explodeaza de fericire, trimitandu-mi unde in intregul trup."

"-Zara, e un lup cu tine in camera? Sa nu ai incredere in el, se aude glasul calm al tatului meu.
Incremenesc cu un smoc de blana in mana. Dintr-odata, ma loveste sentimentul ca ceva nu e in regula. Tatal meu nu ar fi niciodata atat de calm daca as fi blocata in dormitorul meu cu un lup. Ar fi furios si ar urla, ar darama usa, ca atunci cand eram micuta si m-am inchis din greseala in baie, iar incuietoarea intepenise pentru ca era veche. Atunci o luase razna si sparsese usa cu picioarele. Apoi m-a strans in brate si m-a sarutat incontinuu pe frunte."