Mini-recenzie Blestemul Focului (Elita Intunecata vol. 1) de Chloe Neil

Dupa ce parintii ei se muta la Munchen pentru a lucra, Lily Parker este trimisa la o scoala particulara din Chicago. Aici, Foley, administratoarea, ii face cunostinta cu Scout, viitoarea ei colega de camera. Lily incepe sa se intrebe de ce Scout lipseste in fiecare seara, unde pleaca aceasta si de ce este atat de misterioasa, asa ca se hotaraste sa o urmareasca pentru a deslusi misterul. Astfel, fata afla ca noua ei prietena secretoasa dispare in fiecare seara in subsolul cladirii, dar nu stie si de ce. Intre timp, Gasca Fitoaselor de la Sfanta Sofia isi cam face de cap. Cele trei fete care apartin aceste gasti sunt: Veronica, sefa gastii, Mary Katherine si Amie. Acestea planuiesc sa ii joace o festa lui Lily si o inchid pe aceasta intr-o sala intunecata de la subsol. Dar dupa ce Lily evadeaza, se trezeste prinsa intr-o lupta in toata regula intre oameni cu puteri supranaturale.

Daca va supravietui aceasta blestemul focului care tocmai s-a abatut asupra ei si daca vor reusi Seceratorii (oamenii care le fura energia celorlalti doar pentru ca ei sa traiasca mai mult) sa puna mana pe ea veti afla in primul volum al seriei Elita Intunecata de Chloe Neil.

Acest prim volum a fost destul de bun. Adica, nici nu a devaluit prea multe si nici nu a fost imbacsit de actiune plictisitoare si anosta. Chloe Neil a reusit sa faca o combinatie buna in ceea ce priveste actiunea. Nu a fost nici prea-prea, nici foarte-foarte  a fost tocmai buna pentru un weekend linistit in care vrei sa uiti de probleme personale si vrei sa te adancesti in lectura si in tainele acesteia.
Pot sa fac (cu siguranta) o comparatie intre Semnul (Casa Noptii # 1) si acest volum, deoarece a fost destul de asemanator. Prima data, intrarea lui Lily, respectiv a lui Zoey intr-o noua casa si adaptarea acesteia la un nou mediu a fost cam la fel. Dupa aceea, (scorpiile) fetele rele sunt prezente in ambele volume. Afrodita, in Casa Noptii si Veronica au caractere destul de asemanatoare.
Cam atat despre primul volum, ii dau 4 stele deoarece am simtit ca ii lipseste ceva. Ceva care sa faca lectura si mai atractiva. A fost un volum destul de reusit , dar nu m-a facut nici o clipa sa ma gandesc la urmatorul volum si, implicit, la urmatoarele aventuri ale lui Lily in noua ei lume.