Recenzie Moarta si Inviata (Madison Avery vol. 2) de Kim Harrison

Madison Avery, devenita recent un cronometror al intunericului, impreuna cu Nakita, Spintecatorul Intunericului si subalterna lui Madison, si Barnabas, Spintecatorul Luminii par sa faca o echipa pe cinste, insa un caz mai aparte pare sa le puna bete-n roate celor trei noi prieteni. Madison se teleporteaza in viitor si afla ca un virus de calculator ar putea intra in sistemul de operare al scolii si al spitalului si ar putea da peste cap fisierele, astfel omorand trei oameni la spital. Ea impreuna cu Nakita si Barnabas incearca sa-i dea de capat si sa gaseasca responsabilul urmand sa-l pedepseasca cum se cuvine. Insa, avand langa tine un Spintecator al Intunericului si unul al Luminii (unul care vrea sa salveze sufletul faptasului, iar altul care vrea sa-l distruga) care sa se contrazica in orice subiect posibil, aceasta misiune nu va fi nici pe departe una usoara.
Dar cu o forta divina ingamfata care vrea sa-i puna piedici lui Madison si cu doi suspecti in peisaj, oare va reusi ea si amicii ei sa termine povestea cu bine?

Sincer, mi s-a parut o continuare destul de bunicica a seriei Madison Avery, insa ca si la prima carte, am avut niste nelamuriri, care nu au fost clarificate de autoare. Si desi prefer oricand vampirii, varcolacii si sucubii, uite ca si cronometrorii si spintecatorii m-au incantat inca o data in acest al doilea volum al seriei. Abia astept al treilea volum pentru a afla decizia lui Madison. Si anume: dupa ce isi va recupera sufletul, oare va mai ramane cronometror al intunericului sau va renunta la aceasta "functie" definitiv?
A fost o lectura usoara, care nu-ti da prea mult de gandit, insa care te vrajeste cu actiunea intriganta si captivanta.

Comanda cartea AICI sau AICI