Recenzie Predestinati (Predestinati vol. 1) de Josephine Angelini


           Helen Hamilton locuieste pe o insula mica, numita Nantucket, alaturi de tatal ei, Jerry. Ea a incercat toata viata sa ascunda cat este de diferita, dar odata cu venirea familiei Delos pe insula, secretul ei nu mai poate fi ascuns. Noapte de noapte, ea este chinuita de halucinatii si cosmaruri, care par foarte reale, deoarece dimineata cand se trezeste poarta urmele cosmarului pe propriul corp.
           Cand il intalneste pe Lucas Delos la scoala, ea simte ceva ce nu mai simtise pana atunci: o ura imensa fara un motiv aparent, si fara sa se gandeasca prea mult, incearca sa-l sugrume pe tanar. Doar ca el sta mai bine decat ea la capitolul aparare si Helen nu are nici o sansa in fata puterii lui. Cel putin, deocamdata!
          Lucas si familia lui o ajuta pe Helen sa-si trezeasca la viata puterile incredibile, o invata sa-si foloseasca si controleze puterile pe care Helen le-a ascuns toata viata de ceilalti. Dar in fata lui Lucas si a familiei lui nu trebuie sa se ascunda, pentru ca nici eu nu sunt chiar... obisnuiti.
          Helen este deci ajutata sa-si stapanesca puterile, dar cei din familia Delos stiu ca ea ar putea fi in mare pericol daca altcineva ar afla despre asta, asa ca incearca sa o invete sa se lupte, sa se apere cand este atacata, dar Helen nu este obisnuita cu violenta fizica, spre deosebire de barbatii Delos, care folosesc violenta pentru a se descarca, sau pentru a-si impune autoritatea.
          Desi Helen simtea o furie inexplicabila impotriva lui Lucas, asta nu va dura mult, si bineinteles, ca cei doi se indragostesc, iar Helen asteapta cu nerabdare un sarut care pare sa nu mai vina. Problema este ca daca ar fi impreuna, lumea ar fi in pericol, si s-ar ajunge chiar la un razboi. Si Lucas stie asta... dar ii este din ce in ce mai greu sa se abtina...
Fragmente:
"Te rog, du-te, Lucas. Te-ai luptat cu cineva pentru minesi iti sunt recunoscatoare pentru asta. Dar inca vreau foarte, foarte tare sa te omor."

"Mi-era atat de teama si am inceput sa alerg prin ceata, apoi m-am simtit foarte usoara si mi-era foarte frig. Cand am privit in jos si mi-am dat seama ca pot zbura, am lesinat. Am stiut dintotdeauna ca sunt ciudata, ca era ceva aiurea la mine, dar nu mi-am dat seama..."
"Putere, viteza, agilitate, auz si vaz acute. frumusete, abilitatea de a se vindeca repede si inteligenta- desi partea asta e cam usor de contrazis- ,toate sunt haruri pe care le are cam fiecare Scion si nu trebuie sa ne antrenam ca se le putem folosi. Dar mai este un grup de talente care sunt rare si presupun ceva mai multa munca. Abilitatea de a zbura este unul din ele. Si unul dintre cele mai greu de deprins."
"Am chiulit de la antrenament pentru ca nu puteam sa suport sa te vad. Hector m-a gasit ascunzandu-ma pe plaja, m-am purtat urat cu el si el aproape ca m-a inecat incercand sa ma invete sa fiu umila. Apoi m-am dus la Claire ca sa ma plang un pic si sa ii zic ca sunt Scion. Apoi, am zburat acasa, unde Creon m-a atacat, a incercat sa-mi rupa gatul si sa ma injunghie in inima."
"Nu putem fi impreuna si, in nici un caz nu putem fi despartiti."
Parerea mea:

Cartea m-a cucerit foarte repede si nu am mai putut-o lasa din mana. Desi este destul de complicata ( cand o veti citi, o sa intelegeti) cred ca o sa va "prinda" repede, si veti invata si cate ceva despre Grecia antica, despre zeii lor si despre puterile lor. Si povestea de dragoste imposibila dintre Helen si Lucas, va va cuceri cu siguranta.

Comanda AICI


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!