Recenzie Vrajitor si Vrajitoare (Vrajitor si Vrajitoare vol. 1) de James Patterson

Vreau sa-i multumesc librariei online Libris pentru aceasta frumoasa carte.
Whit si Wisty Algood sunt doi frati vrajitori .Intr-o zi, acestia sunt luati de langa parinti si acuzati pe nedrept de ceva (aparent) inexistent de catre Noul Ordin si trimisi spre executie. Noul Ordin este noul guvern care a pus stapanire pe tara.Acestia vor sa interzica muzica, distractia si, in special, copiii. Asadar aproape toti copii sunt inchisi datorita celor din Noul Ordin.
Cei doi frati vrajitori sunt inchisi intr-o inchisoare pana cand va veni timpul executiei. Cu ajutorul Celiei, prietena moarta a lui Whit, acestia reusesc sa evadeze din groaznica inchisoare.Dar oare vor reusi sa supravietuiasca lumii de afara? Puterile lor crescande ii vor ajuta sau ii vor incurca mai mult pe tineri vrajitori, dar cu nimeni alaturi care sa-i ajute sa si le foloseasca, oare vor reusi sa le stapaneasca sau vor distruge tot in jur?

Nu prea am multe de spus despre aceasta prima carte din minunata serie a lui James Patterson. A fost o prima carte scurtuta si draguta. Am numai cuvinte de lauda pentru autor. Atmosfera este foarte credibila si lumile paralele pe care le introduce James in noua lui serie sunt incredibile.
Imi pare rau pentru Whit si Wisty pentru ca au fost smulsi cu forta din caminul parintesc si aruncati in jungla in care Noul Ordin domneste. Mi se pare ca Noul Ordin vrea sa faca lumea perfecta, ceea ce nu este deloc in regula, dar nici usor. Puterile crescande si magnifice ale celor doi tineri vrajitori sunt incantatoare si va vor cuceri pe deplin. Toata actiunea putin complicata dar frumoasa stropita cu putin fantastic si asezonata cu putin umor garanteaza o serie de succes. Mi-a placut mult sa citesc inca o carte de James Patterson si nu sunt deloc dezamagit ca am facut-o.

Ii multumesc inca o data librariei online Libris pentru aceasta carte si sper ca pe viitor sa-mi trimita tot atat  de frumoase carti.

COMANDATI CARTEA AICI