Recenzie Elixirul Vietii (Elixirul vietii # 1) de Kenneth Oppel


Totul merge ca pe roate in castelul Frankenstein , unde cei doi frati gemeni , Konrad si Viktor isi duc veacul fara nicio grija si se bucura de viata asa cum stiu doar ei.Cei doi impreuna cu verisoara lor indepartata , Elisabeth , si prietenul lor cel mai bun , Henri , descopera din greseala o camera ascunsa in castel.Camera care este de fapt Biblioteca Intunecata.
Acest loc ascuns de lume contine mai multe carti de alchimie , fapt care-i atrage atentia numaidecat lui Viktor.
Subit , Konrad cade la pat suferind de o boala necunoscuta.Doctorii nu cunosc niciun leac pentru el , asadar situatia-i este destul de fragila.Nemaisuportand sa nu faca nimic , Viktor cauta in cartile de alchimie din Biblioteca Intunecata si gaseste o reteta pentru un asa-zis Elixir al Vietii , insa in alta limba.Asa ca apeleaza la ajutorul unui fost alchimist , Julius Polidori ,cu speranta ca acesta l-ar putea ajuta.
Pentru ca Elixirul sa dea roade , trebuiesc amestecate 3 dintre cele mai ciudate ingrediente.


Iar de aici pana la o aventura interzisa in lumea mistica a alchimiei nu este decat un pas.

Parerea Mea

Sincer nu ma asteptam sa-mi placa chiar atat de mult cartea aceasta.A fost foarte captivanta si m-a tinut in mrejele ei pana la final.De-abia asteptam sa vad ce o sa se intample in continuare , prin ce peripetii mai trec Viktor , Henri si Elisabeth in cautarea disperata a ingredientelor pentru elixir.Desi mi-a cam luat mult timp (deoarece a inceput scoala si am mai fost si racit nu tare am avut timp si dispozitie sa lecturez...) sa o termin , mi-a placut foarte mult si o recomand tuturor celor care apreciaza o poveste thriller buna , amestecata cu putin romantism si mult fantasy intunecat si fascinant.
Ma asteptam la o aventura plina de peripetii , dar nici chiar asa...Disperarea cu care Viktor incearca sa-si salveze fratele va va face sa va podideasca lacrimile , iar cu fiecare pagina data de-abia o sa asteptati sa vedeti ce o sa se mai intample.Am crezut pentru un moment ca Viktor in cele din urma va renunta la cautarea ingredientelor si se va concentra doar pe curtarea lui Elisabeth , dar m-am inselat.Dragostea de frate, in acest caz ,este mult mai mare decat cea fata de Elisabeth.

In concluzie , vi-o recomand din toata inimoara mea deoarece este o carte care chiar merita citita de catre toti fanii genului si nu numai.

COMANDA CARTEA AICI SAU AICI


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow