Recenzie Elixirul Vietii (Elixirul vietii vol. 1) de Kenneth Oppel

Totul merge ca pe roate in castelul Frankenstein, unde cei doi frati gemeni: Konrad si Viktor isi duc veacul fara nicio grija si se bucura de viata asa cum stiu doar ei. Cei doi impreuna cu verisoara lor indepartata, Elisabeth, si prietenul lor cel mai bun  Henri, descopera din greseala o camera ascunsa in castel. Camera care este de fapt Biblioteca Intunecata.
Acest loc ascuns de lume contine mai multe carti de alchimie, fapt care-i atrage atentia numaidecat lui Viktor.
Subit, Konrad cade la pat suferind de o boala necunoscuta. Doctorii nu cunosc niciun leac pentru el, asadar situatia-i este destul de fragila. Nemaisuportand sa nu faca nimic, Viktor cauta in cartile de alchimie din Biblioteca Intunecata si gaseste o reteta pentru un asa-zis Elixir al Vietii, insa este scrisa in alta limba. Asa ca apeleaza la ajutorul unui fost alchimist, Julius Polidori, cu speranta ca acesta l-ar putea ajuta.
Pentru ca Elixirul sa dea roade, trebuiesc amestecate trei dintre cele mai ciudate ingrediente.


Iar de aici pana la o aventura interzisa in lumea mistica a alchimiei nu este decat un pas.

Parerea Mea

Sincer nu ma asteptam sa-mi placa chiar atat de mult cartea aceasta. A fost foarte captivanta si m-a tinut in mrejele ei pana la final. De-abia asteptam sa vad ce o sa se intample in continuare, prin ce peripetii mai trec Viktor, Henri si Elisabeth in cautarea disperata a ingredientelor pentru elixir. Desi mi-a cam luat mult timp (deoarece a inceput scoala si am mai fost si racit nu tare am avut timp si dispozitie sa lecturez...) sa o termin, mi-a placut foarte mult si o recomand tuturor celor care apreciaza o poveste thriller buna, amestecata cu putin romantism si mult fantasy intunecat si fascinant.
Ma asteptam la o aventura plina de peripetii, dar nici chiar asa... Disperarea cu care Viktor incearca sa-si salveze fratele va va face sa va podideasca lacrimile, iar cu fiecare pagina data de-abia o sa asteptati sa vedeti ce o sa se mai intample. Am crezut pentru un moment ca Viktor in cele din urma va renunta la cautarea ingredientelor si se va concentra doar pe curtarea lui Elisabeth, dar m-am inselat. Dragostea de frate, in acest caz, este mult mai mare decat cea fata de Elisabeth.

In concluzie , vi-o recomand din toata inimoara mea deoarece este o carte care chiar merita citita de catre toti fanii genului si nu numai.

COMANDA CARTEA AICI SAU AICI



Comentarii