Recenzie Jocul Minciunii 2: Adevar sau Provocare



          Emma continua sa se dea drept Sutton, dar nu pentru ca i-ar face placere, ci pentru ca vrea sa-l demaste pe asasinul surorii ei. Pentru ea toata lumea e suspecta si nu poate avea incredere in cele care ii erau prietene lui Sutton, nici chiar in sora vitrega a acesteia. Singurul care dobandeste prezumtia de nevinovatie, singurul in care Emma are incredere este Ethan. Ea se indragosteste de Ethan dar ii este teama sa se implice intr-o relartie cu el pentru ca ia in considerare un posibil esec al relatiei, ceea ce ar duce la pierderea singurul ei ajutor.
         Emma primeste o amuleta de argint in forma de locomotiva insotita de un bilet in care i se spune ca  unei persoane i-a ramas in minte "farsa cu trenul". Fata crede ca expeditorul acelui cadou ar putea avea ceva de-a  face cu moartea lui Sutton. Dar despre ce farsa e vorba? E farsa atat de grava incat sa faca pe cineva sa se razbune in felul asta pe Sutton?
          Initial Emma nu are incredere in prietenele lui Sutton, dar curand isi da seama ca ele sunt niste persoane de incredere care nu ar fi capabile sa ii faca vreun rau prietenei lor. Insa lista suspectilor nu ramane mult timp goala, pentru ca in joc isi fac loc gemenele Twitter (banuiesc ca v-ati dat seama de ce li se spune asa). Emma nu are deloc incredere in ele, mai ales ca era sa ii cada un reflector in cap! Dar sunt fetele vinovate de ceva? Ei bine, asta nu va pot dezvalui, va spun doar ca la sfarsitul cartii isi face aparitia un personaj controversat, poate chiar un nou suspect...
Fragmente:
"Cum ar putea vreuna din noi sa aprecieze corect vietile noastre, daca nu avem un etalon prin care sa le comparam? Abia dupa ce am pierdut ceva, dupa ce ne-a abandonat mama, dupa ce am murit ne-am dat seama ce ne lipsea."

"Daca Emma mi-ar fi trait viata, mi-ar fi cunoscut si moartea? Ar fi fost ea ucisa in locul meu? Simteam cumva ca moartea mea fusese intr-un fel greseala mea - ceva ce eu facusem, rezultatul unei alegeri pe care poate Emma nu ar fi facut-o."
"Refuz sa ma simt vinovata. Nu eu am vrut ca gemenele Twitter sa vina cu noi in seara asta. De unde era sa stiu ca Gabby se va speria asa de rau incat sa aiba un atac? Dintr-odata, simt o asemenea ura pentru gemenele Twitter, ca mi se taie respiratia."
"Toata lumea a vazut cearta dintre voi doi inainte ca el sa dispara. Te iubea. Ar fi facut orice pentru tine. Dar tu i-ai calcat inima in picioare. Asa cum mi-ai facut si mie. Tu l-ai determinat sa fuga. Totusi, e norocos, pentru ca, spre deosebire de mine, macar nu e silit sa te vada."
Parerea mea:
Ei bine, ce pot sa va spun despre Adevar sau Provocare? E superba, plina de suspans, chiar mai interesanta decat primul volum. Nu ai cum sa te plictisesti, tot timpul se intampla cate ceva. Si nu ai cum sa nu fi curios sa afli cine e suspect, sa afli alaturi de Emma cine e capabil de crima...


COMANDA CARTEA AICI SAU AICI

Comentarii