Recenzie Skulduggery Pleasant (Skulduggery Pleasant # 1) de Derek Landy

MULTE MULTUMIRI CATRE LIBRARIA ONLINE LIBRIS CARE MI-A OFERIT ACEASTA CARTE PENTRU A O RECENZA.THX GUYS!

Moartea lui Gordon Edgley socheaza pe toata lumea , in special pe familia acestuia.Gordon a fost un scriitor renumit pentru operele sale , un om instarit.
Curand dupa inmormantare se citeste testamentul domnului Edgley.Cea mai mare parte a averii i-o lasa nepoatei lui , Stephanie , spre disperarea unchiului acesteia.Avere care consta in proprietatea acestuia , toate bunurile si drepturile de autor.
Ramasa din greseala singura in casa unchiului ei , Stephanie e atacata de un barbat necunoscut care a venit sa fure un lucru aparent important din casa.Fata este salvata de catre detectivul misterios pe nume Skulduggery Pleasant.Acesta era un prieten foarte bun al raposatului Gordon Edgley.Curand , fata isi da seama ca detectivul nu este deloc ceea ce pare.Ascuns sub un palton care-i acopera tot trupul , fata infasurata cu un fular , ochelari de soare si o palarie ,Skulduggery se dovedeste a fi cel mai misterios si intrigant personaj pe care l-a intalnit Stephanie.

Daca fata va reusi sa aiba incredere in acest domn Pleasant si in ce circumstante veti afla citind prima carte a seriei.

O aventura palpitanta , incantatoare si plina de primejdii la tot pasul.

Mi-a cam luat mult sa citesc cartea ce-i drept , dar nu pot sa spun ca am regretat ca am facut-o.Desi nu tare ma incantat.As putea-o clasa drept o carte draguta si atat.Nimic mai mult.Poate varsta mea m-a determinat sa nu-mi placa chiar atat de mult o poveste copilaroasa de genul acesta.Totusi nu pot sa spun ca a fost groaznica , dar nici nu pot sa spun ca a fost fantastica.S-a clasat undeva la mijloc.
M-a iritat destul de mult faptul ca desi personajul principal , Stephanie , are numai 12 ani , da dovada de o maturitate iesita din comun.Pe bune , daca ar mai fi inaintat-o in varsta pe fata (poate 16-17) as mai zice si eu ca e destul de matura pentru varsta ei , dar asa....nu stiu.Pare cusuta cu ata alba povestea asta.Nu e vorba numai de maturitate ci si de limbajul pe care-l are , felul in care se comporta si reactiile pe care le are.Eu sincer nu cred ca o persoana in varsta de 12 ani ar fi in stare sa faca ce a facut Stephanie.Eu stiu....poate Derek a vrut sa construiasca copilul perfect , supra-dotat.Dar chiar si asa , cativa ani in plus eu zic ca nu i-ar fi stricat.
In rest , totul a fost OK.Actiune destul de captivanta , desi pe alocuri era enervanta datorita detaliilor.Ma rog...fiecare scrie cum poate si cum scrie.Nu sunt eu aici pus sa critic modul de scriere al autorului , ci doar sa-mi dau cu parerea despre ceea ce am citit.Iar parerea mea este ca daca ati mai citit genul acesta de povesti : cu atmosfera intunecata si creaturi magice , o sa va placa si aceasta carte.

I-as da 3.5 stele, dar hai sa fiu mai indulgent si sa-i ofer 4 :D

MULTUMESC LIBRIS INCA O DATA!