Recenzie Hex Sau Puterea Farmecelor (Elita Intunecata # 2) de Chloe Neill

In primul rand , multe multimiri catre cea mai tare librarie online Libris pentru aceasta carte.Nu uitati ca Libris are si o sectiune de carti in engleza unde puteti gasi cele tari carti care inca nu s-au publicat la noi.Dar hai sa incepem cu recenzia pentru Hex Sau Puterea Farmecelor.

Lily Parker este boboaca in Enclava Trei si in randul Adeptilor.Ziua este doar o eleva normala de la scoala de fate Sfanta Sofia , iar noaptea isi exerseaza puterile magice ,printre care si Blestemul Focului, si lupta impotriva raului.Toate acestea impreuna cu cea mai buna prietena a ei , Scout Green.Cele doua prietene mai au timp si sa se intalneasca cu doi tipi simpatici : Jason si Michael de la Academia Montclare , si ei Adepti la randul lor.Jason este un varcolac de care Lily se ataseaza instantaneu , iar Michael continua sa ii faca ochi dulci lui Scout care se lasa greu convinsa.
Cei 4 prieteni sunt atacati de niste creaturi taratoare care lasa in urma un fel de ectoplasma.Cu ajutorul Blestemului Focului a lui Lily , cu o vraja de-a lui Scout si cu forta bruta a varcolacului Jason acestia scapa nevatamati , dar cosmarul este departe de a se fi terminat.

Ce legatura nefasta au Seceratorii cu aceste creaturi ciudate? Ce rol joaca clanurile vampirilor in toata aceasta poveste nebuna si mai ales : Oare Lily va reusi sa-si stapaneasca noile puteri sau o va face de oaie?
Toate aceste raspunsuri le veti gasi citind cartea a doua a seriei.

La inceput am fost foarte incantat de ea , chiar mi-a placut si m-a tinut in priza , dar dupa vreo 150 de pagini mi-am cam pierdut interesul.La fel ca si primul volum , actiunea mi s-a parut prea putina , prea...nu stiu - cusuta cu ata alba.Autoarea a lasat multi termeni neexplicati si uneori a fost greu sa intelegi despre ce era vorba.Plus ca atata fuga continua prin tunele si subsoluri m-a cam evervat.Adica , pe bune , nu pot si ei sa urmareasca creaturile afara , stiu si eu...a fost cam nasoala treaba asta.Dupa cum spuneam , mi-am cam pierdut interesul dupa prima jumatate a cartii , dar acesta a revenit pe la final cand imi venea sa-mi dau in cap cu ceva.Hmm , nu va pot spune prea multe caci as oferi spoilere.Tot ce pot sa spun este : Lily + Jason = LOVE => O relatie imposibila.De ce? Pai , asta va trebui sa aflati singuri ;) Oricum , m-a cam intristat acest lucru , dar in acelasi timp mi-a schimbat putin parerea.Cand eram pe la mijlocul lecturii am hotarat sa-i dau doar 3 stele , dar uite ca m-am razgandit si am sa-i acord 4.Astept volum al treilea sa vad ce se mai petrece si sa descopar finalul povestii magice a lui Lily.Sa vedem daca ultima carte a seriei o sa ma impresioneze sau nu...Sincer , nu prea cred ca o sa o faca.

Awesome Quote:

"Uneori nu-ti poti da seama cum se termina povestea pana nu o citesti pe toata."
(Sebastian)