Recenzie Legile Atractiei (Chimie Perfecta # 2) de Simone Elkeles

In primul rand , draga noastra librarie online Libris merita un MULTUMESC mare cat casa pentru aceasta carte exceptionala.THX! Nu uitati ca Libris mai are si o colectie impresionanta de carti in limba engleza, asa ca daca va intereseaza vreo carte , intrati pe Libris si dati un search.Sunt sigur ca veti gasi ceea ce cautati!

Alex si Brittany duc o viata frumoasa impreuna , insa lucrurile incep sa devina tensionate cand in oras soseste fratele mai mic a lui Alex, Carlos.Acesta doreste sa locuiasca alaturi de fratele lui.Carlos incearca sa se integreze la noua scoala la care l-a inscris Alex si sa se tina , pe cat posibil , departe de probleme.Acesta intalneste o tipa pe nume Kiara Westford , genul de  tipa care poarta haine lalai si care nu  iese niciodata in evidenta , decat poate prin defectul de vorbire : balbaiala.Acesta se imprieteneste si cu cativa noi colegi printre care Ram , un alt tip mexican , Madison , fata populara care-i face ochi dulci inca de la inceput si Nick , un tanar care poate face oricand rost de niste droguri.

Dar situatia ia o intorsatura neasteptata cand politistii gasesc o punga de droguri in geanta lui Carlos.De aici pana la pericolul intrarii acestuia intr-o banda de cartier nu este de cat un pas.Si unde mai adaugam ca Kiara nu-si mai poate lua ochii de la el? Hmmm , se anunta a fi o poveste controversata.

Awww , ce poveste de dragoste draguta.O continuare foarte draguta a seriei Chimie Perfecta.Poveste este spusa din ambele puncte de vedere , atat a lui Carlos cat si al Kiarei.Desi la inceput m-a cam enervat atitudinea de "bad boy" a lui Carlos , pe parcursul operei s-a mai domolit , si-a lasat garda jos si uite ca s-a si indragostit , iar acest lucru mi-a placut.M-a surprins in mod placut atitudinea parintilor Kiarei care au fost de acord cu relatia ei cu Carlos.Cine s-ar fi asteptat la una ca asta? Eu nu...Acestia au fost chiar deschisi in privinta discutiei cu sexul si le-au oferit libertate in a alege ce considera ei de cuviinta.Niste parinti foarte deschisi la minte pe care cred ca si i-ar dori orice adolescent.In ciuda tuturor problemelor cu bandele de strada si cu drogurile mi-a placut ca dragosta a razbatut , in cele din urma.Si sa urmaresti transformarea de la ura la dragoste dintre cei 2 tineri a fost mai mult decat incantator.Ceea ce a inceput ca un joc , o pretinsa poveste de dragoste s-a transformat in ceva frumos si dupa cum bine stim , povestile de dragoste au in mod normal un final fericit :D Abia astept sa citesc si cel de-al treilea volum , care-l va avea in prim plan pe Luis , fratele cel mai mic al familiei Fuentes! Interesting , huh? I know...

"Vreau un tip de incredere.Realmente demn de incredere [...] care sa se poarte dragut cu mine.[...]Mi-ar placea un tip destept. [...] Descurcaret [...] inteligent.
(Kiara)
"Vrei un tip cu aceleasi aptitudini ca si tine , plus alte cateva.Cineva caruia sa-i placa sportul , care sa dea macar impresia ca apreciaza interesul asta tampit al tau de a-ti pune la punct masina de epoca"
(Tuck)
"Nu glumisem deloc cand ii marturisisem Kiarei ca-mi intorsese toata viata cu fundu-n sus.Ce fel de fata poarta tricouri lalai in fiecare zi , are un gay drept cel mai bun prieten, se balbaie cand e tulburata , lipeste programe de dus pe oglinda de la baie , face fursecuri tampite cu magneti doar ca sa ma scoata pe mine din sarite , se pricepe la masini mai bine decat un baiat [...] ? O fata ca asta nu poate fi decat nebuna de legat."
(Carlos)

Poze reprezentative:

Nu-i asa ca-s frumosi? ;)