Mini-recenzie Despartirea (Cercul Secret vol. 4) de Aubrey Clark

Cercul se bucura de linistea oferita de moartea lui John Cel Negru.Acum ca acesta nu mai este prin jur, cei din Cerc pot in sfarsit sa se bucure. Insa aceasta perioada de relaxare nu are sa tina prea mult. La Festivalul Echinoctiului de Primavara un cetatean din New Salem este ucis. Putin le iau celor din Cerc sa afle ca sunt urmariti de fapt de Vanatorii de Vrajitoare. Cu mai multe persoane noi in oras, oare in cine sa te increzi? Suspiciunile apar printre membrii Cercului, iar acestia nu mai au habar in cine sa se increada sau nu? In timp ce Faye "se da" la Max, un nou venit, fiul noului director, Cassie se apropie tot mai mult de Scarlett, o nou-venita care o sa dea peste cap toata actiunea cartii. Pot adolescentii vrajitori sa aiba incredere unii in altii sau se vor desparti pentru totdeauna? Mai ales ca acum, cu vanatorii de vrajitoare pe urmele lor, acestia au nevoie sa fie impreuna mai mult ca niciodata.

Aubrey a continuat seria super-tare! Abia daca este sesizabila o diferenta intre scrierea lui LJ si cea a lui Aubrey. Mi-a placut foarte mult cum a decis aceasta sa continue povestea. Cum altcumva daca nu cu Vanatori de Vrajitoare? Pe Goodreads am vazut foarte multe pareri negative si note foarte mici la acest volum numai datorita faptului ca Aubrey a scris aceasta continuare si nu LJ. Sincer, mie nici nu-mi pasa cine a scris-o. Atata timp cat este o carte foarte frumoasa nu o sa ma plang de autor.
Mi-ar fi placut ca Nick sa se reimpace cu Cassie, iar Adam sa se intoarca la Diana. Se vede cu ochiul liber ca Adam inca o iubeste pe Diana, dar chiar nu stiu de ce nu admite si el acest lucru. Pe de alta parte, Cassie pare destul de atrasa de misteriosul Nick si chiar mi-ar placea ca in urmatoarele volume sa-i vad din nou impreuna. Cine stie ce ne-a rezervat Aubrey pentru urmatoarele volume? ;)

COMANDA CARTEA AICI SAU AICI