Mini-recenzie Tradari (Altfel de Ingeri vol. 2) de Lili St. Crow

Christophe i-a adus pe Graves si pe Dru la ceea ce credea el ca este Scoala, dar care se dovedeste a fi defapt o scoala de corectie pentru varcolaci si djampiri. Christophe pleaca dupa ce ii lasa pe acestia doi in grija lui Dylan, decanul. Situatia devine interesanta cand transformarea lui Graves intr-un loup-garou incepe si cand lui Dru ii aparea setea de sange specifica vampirilor.Dar asta nu este tot, Dru mai este si singura fata de la Scoala , fiind astfel si singura svetocha. Insa cel mai puternic nosfrenat, Sergej, si acolitii acestuia o vor moarta pe Dru cu orice pret. Unde mai pui faptul ca Dru se indragosteste iremediabil, iar lui Christophe ii sunt descoperite originile stranii?

Ca sa fiu sincer nici prima carte nu a fost prea stralucita dar aceasta chiar m-a enervat rau de tot. Poate nu sunt eu obisnuit cu stilul de scris al autoarei sau nu stiu... Sa va enumar cateva din motivele pentru care nu mi-a placut: multa multa trancaneala aiurea (multe amintiri din copilariei si deviari de la subiect inevitabile care te plictiseau si erau chiar obositoare), Dru pe langa ca este singura fata de acolo se mai gaseste si tare curajoasa sa se ia la bataie cu baietii (de parca ar fi ea ce stiu eu ce printesa Xena razboinica). Tot ea se urca pe acoperis nu de alta, doar ca se plictiseste incredibil. Hmm, ce mai metoda de a scapa de plictiseala... Niciodata nu stii cine vorbeste, care sunt persoanele care converseaza si este extrem de derutant. Doar dialog aiurea care te baga mai mult in ceata decat sa te lamureasca. Si in ultimul rand, simt ca-i lipseste ceva. Probabil autoarea a avut in minte un scenariu bine pus la punct, doar ca nu l-a redat in scris destul de bine, de aceea de multe ori nu ai inteles cu adevarat ce s-a intamplat si a trebuit sa reiei anumite paragrafe, din nou un lucru iritant. Acestea sunt motivele din cauza carora nu mi-a facut placere sa lecturez aceasta carte. Poate de aceea am citit-o intr-un ritm atat de lent. In privinta urmatoarelor volume, nu stiu ce sa zic... Cred ca o sa le citesc sa mai aflu si eu ce au mai facut adolescentii, dar sincer nu sunt incantat de serie. O consider o copie a Academiei Vampirilor esuata. Imi pare rau daca v-am dezamagit prin aceasta recenzie, insa prefer sa raman sincer in ceea ce priveste recenziile mele. Astept sa vad daca voua v-a placut sau nu cartea in comentarii. Sa stiti ca le astept cu interes. Serios...sunt curios sa va aflu parerea.

Nota : 2.5/5
(Cred ca este si suficient!)