Concurs Luna Iubirii cu Libris

Cred ca tuturor vi-a fost dor de un concurs , nu-i asa? Ei bine , uite ca am reusit sa va aduc un nou concurs in colaborare cu libraria online Libris.Ne-am gandit ca este o luna mai speciala, luna dragostei si a bunavointei , asa ca ne-am decis sa va oferim sansa de a castiga o carte de la cea mai tare librarie online Libris.Asa ca premiul este un voucher in valoare de 40 lei prin care puteti sa va alegeti orice carte de la Libris.Poate chiar o carte in engleza.Acum, ce trebuie sa faceti voi pentru a intra in competitie?

Cerinta
Daca doriti sa castigati acest voucher in valoare de 40 de lei , trebuie sa compuneti o poezie (minim un catren) de dragoste care sa fie in tema Valentine's Day.Simplu ca buna ziua , nu? Cea mai tare poezie de dragoste va castiga premiul.Si nu vreau poezii copy-paste de pe internet, ci originale.Cine nu respecta aceasta regula, va fi automat descalificat.Cum se va alege castigatorul ? => Fara Random, fara Raffle, ci prin jurizare.Poeziile vor fi puse intr-un comentariu la aceasta postare.BTW : Cei care au deja sponsorizare de la aceasta librarie online nu au voie sa participe la concurs.

Perioada desfasurarii concursului:
12 februarie - 26 februarie 2013

Cerinte optionale
(nu le luam in considerare ca puncte/sanse in plus)
Posteaza pe Facebook/blogul personal despre concurs si lasa-ne linkul
Raspunde la intrebari : Care recenzie (atat de la Cindy cat si de la Cipryan) este cea mai reusita? Dar cea mai proasta?
Ce (nu) va place la blogul nostru? Nu vrem abureli, fiti sinceri.

Cam atat , mult succes si inspiratie!


Comentarii

  1. Când stau singura în blocul meu de gheaţă

    Şi cânt de frig sau de suflet

    Mă gândesc,e dureros procesul,

    Că fără tine mă topesc,

    Şiroaie de sânge cald curg,

    Gânduri ca păsări zboară spre tine…

    Sunt prizoniera propriei iubiri.

    Mă-ncătuşează şi mă strânge

    Încorsetată în blana de vulpe polară.

    Stau cu ochii în foc,să ia şi ei

    Ceva din căldura nopţii în iglu

    În nordul îngheţat şi solitar.

    Nu am trup,ce să privesc în oglindă?

    Nici oglindă nu am.Nu-mi trebuie.

    Mă oglindesc şi înot în privirea ta.

    În nopţile cu vânturi reci

    Ce suflă gheaţa în ochii tăi,

    Ne îmbrăţişăm la un capăt de lume

    Iar lacrima ta,din suferinţa ciobului gheţii

    Născuta,se face râu la picioarele noastre.

    Aureola e atunci curcubeu.

    Noi stăm pe malul râului şi pescuim:

    Vise,apoi le împărţim frăţeşte…

    În nopţile reci vânăm vulpi polare,

    Fugim pe caii viselor.Praf stelar

    Se ridică în spatele copitelor cailor de foc şi vânt.

    Nu avem cuvinte în guri.

    Avem doar guri ce mesteca foc şi jar

    Ce topesc gheţile în plus.

    Când ne ţinem de mâini

    Curge lava pe zăpadă

    Şi focul se varsă lent în apă.

    Spală ploaia a soarelui faţă,

    Ziua vine grabită când pleacă

    Noaptea întunecată,cu stele mici,

    Puncte îndepărtate din Universul mare,rece.

    Dacă te primesc în iglu-ul meu

    Mic şi strâmt,se stinge focul din sobă.

    Se-aprinde focul în noi.

    Arzi mocnit în patul fără lemn în el.

    Când apari în pragul uşii

    Un zâmbet cald şi ochii se prefac

    În gheaţă albastră,diamant aproape alb.

    Tot întunericul de afară intră la noi

    Şi stinge viziunea asupra timpului.

    Se stinge focul în şemineu,

    Zorii vin mai greu.

    Mă găsesc în bratele tale,

    În somn şi în vis….

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Iata si poezia mea:

    Oglinda apei tremurande,
    In taine-ntunecate-ascunde,
    Palida-n splendoarea sa,
    Luna, tacuta in umbra ta.

    Asculti zambind amar
    Sperand s-auzi iar,
    Pasii stingheri venind spre tine
    Dar un suspin nu-ti poti retine

    Cand ea vine alergand,
    Din ochii negrii lacrimand
    Dar zambetul pe buze ii apare,
    Cand il vede in departare...
    Si-i cade in imbratisare.

    Ea adormind la pieptul lui,
    El suspinand in parul ei,
    Nu pare ca se poate
    Pe ei doi sa-i tii departe.


    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!