Recenzie Cincizeci de umbre descatusate (Cele cincizeci de umbre vol. 3) de EL James


Christian si Ana se bucura unul de prezenta celuilalt mai mult ca niciodata si pare ca nimic sa nu intervina in relatia lor. Da, am spus pare... Un incendiu provocat la Grey House ii alarmeaza pe toti. In spatele acestui plan nefast sta nimeni altul decat fostul sef al Anei. Insa acest mic incendiu nu este nimic fata de ce are el in gand. Un plan nefast pe care asteapta cu nerabdare sa-l puna in aplicare. Un plan care o implica pe Ana si pe familia iubitului ei "Domn Invechit in Rele". Dar necazurile se abat asupra indragostitilor si asupra celor pe care-i iubesc. Necazuri care le pun in pericol relatia.

Va reusi Jack sa-si duca planul la capat? Se va termina povestea cu bine? Vor mai ramane Ana si Christian impreuna cu toate implicatiile care se ivesc?
Toate acestea le veti afla in ultimul volum al seriei.




Mi-e greu sa scriu aceasta recenzie fara ca macar sa dau un mic mic spoiler deoarece toate faptele sunt inlantuite. Cum ies dintr-o problema, tinerii intra in alta si asa mai departe. Ce pot sa va zic este ca Anei ii place la nebunie sa-l sfideze pe Christian, sa-l starneasca, sa-l testeze pe el si limitele acestuia. In acest ultim volum veti afla mai multe despre trecutul lui Christian, niste "legaturi bolnavicioase" va vor fi prezentate, tanarul domn Cincizeci de Umbre se va deschide tot mai mult in fata Anei si , implicit, in fata noastra, dar numai dupa ce scapa dintr-o problema care ameninta sa le distruga fericirea. Cred ca atunci si-a dat el seama ca de fapt nu merita sa mai stea in carapacea lui impenetrabila si decide sa iasa incet incet, spre deliciul admiratoarelor. O sa descoperim mai multe, nu ca n-am sti deja destule, despre viata domnului Grey. Acuma, sincer... cine naiba si l-ar fi imaginat pe Christian roscat? (o.0) WTF? Vreti citat? Poftiti : "Petrecandu-mi bratele pe dupa gatul sau, imi infing degetele in parul sau roscat, savurand senzatia [...]." Cred ca e deajuns, nu? lol. Chiar o sa-mi fie foarte dor de cei doi indragostiti. Dupa ce citesti aproape 2000 de pagini cu Ana si Chris ajungi sa te atasezi de ei, la el cum am facut si cu Georgina Kincaid. (;_;)

Fragmente

"Doamne, ce noapte am avut. A dat peste mine un tren - marfarul care este sotul meu. Greu de crezut ca barbatul intins langa mine, cu un aer atat de senin si de tineresc, a fost atat de chinuit noaptea trecuta... si ca m-a chinuit atat de mult. Imi atintesc privirea in tavan si imi trece prin minte ca intotdeauna ma gandesc la Christian ca la un barbat puternic si dominator, dar, in realitate, e atat de fragil - bietul meu baiat ratacit.Si ironia face ca el sa ma considere fragila - desi nu cred ca sunt asa.Prin comparatie cu el, eu sunt cea puternica.
Dar oare sunt suficient de puternica pentru amandoi?"

"Lasand-o sa o ia inainte, am ocazia sa-i admir fundul fantastic.Chiar e o tipa pe cinste: placuta, politicoasa si frumoasa, cu toate tresaturile fizice pe care le apreciez la o supusa.Dar intrebarea de un milion de dolari este: oare poate sa fie o supusa?Probabil ca nu stie nimic despre acest stil de viata - stilul meu de viata - , dar imi doresc foarte mult sa o familiarizez cu el.Te pripesti, Grey."


Comanda cartea AICI


Comentarii