Recenzie Visatoarea de Claudia Gray (Evernight Volumul 2)


             Bianca este inca in vacanta si se pregateste pentru inceperea unui nou an scolar, din pacate, un an scolar pe care trebuie sa il petreaca fara Lucas. Dar se gandeste tot timpul la el si nu a renuntat la dorinta de a afla ce ascunde directoarea colegiului Evernight, de ce primeste si elevi umani la scoala.
             Cand elevii vin la cursuri, Bianca primeste o scrisoare de la Lucas prin intermediul fostului coleg de camera al acestuia. Si astfel se stabileste o intalnire intre cei doi indragostiti. Dar, pana la intalnirea cu Lucas, Bianca are o noua colega de camera - Raquel, si in scoala isi fac aparitia niste fenomene stranii. Inca de la prima intalnire cu Lucas, Bianca e pe cale sa dea de necazuri pentru ca o fata se apropie de ea spunandu-i ca este urmarita. iar Bianca afla cu uimire ca urmaritorul era chiar Lucas, iar fata- un vampir periculos. La intoarcere, Bianca este surprinsa de Balthazar care e pe cale sa dezvaluie totul, dar promite sa pastreze tacerea cand afla ca sora lui s-a intors si vrea sa o gaseasca si sa o tina la adapost de Crucea Neagra.
              Astfel, Bianca si Balthazar se prefac ca sunt un cuplu pentru a putea face niste vizite in afara academiei, Balthazar pentru a-si cauta sora, iar Bianca pentru a-l vedea pe Lucas. Dar nici la scoala lucrurile nu sunt roz, pentru ca tot mai multe fantome isi fac aparitia, si lasa mesaje pentru Bianca. Ea isi da seama ca  fantomele ar putea avea legatura cu ceea ce ascunde directoarea, dar descopera ca e ceva mai mult decat atat, ca fantomele au ceva de impartit cu ea, iar raspunsul la intrebariile sale se afla in trecutul ei, la ceea ce s-a-ntamplat inca dinainte de nasterea sa, iar ceea ce va descoperi ii va afecta intreaga existenta...
Fragmente:
"De ce voia doamna Bethany sa se apropie vampirii de elevii umani? Daca nu voia sa aiba de suferit vreunul dintre eisi continuam sa cred ca n-o dorea- atunci ce urmarea in realitate?"

"Pentru mine totul reprezenta o revelatie. Imi imaginam tot timpul ca in crucea neagra invatase doar cum sa se bata, insa i se oferisera deprinderi pe care nu mi le inchipuisem. Asta, plus puterea unui vampir - combinatia era formidabila."
"Mi-am adus aminte ca-mi spusese ca ma iubea, desi eram vampir si toata viata lui fusese invatat sa urasca vampirii. si mi-am adus aminte cum statuse intins langa mine, arcuindu-si gatul ca sa-l pot musca, oferindu-mi de buna voie sangele lui. Asta nu era pasiune oarba. Era iubire."
"Nu vreau sa am reactii exagerate. Doar ca... imi lipsesti atat de mult si n-avem niciodata ocazia sa vorbim despre toate astea, iar ultimul lucru pe care ma asteptam sa-l aud acum e ca un alt tip reuseste sa petreaca o multime de timp cu tine, pe cand eu nu pot."
Parerea mea:
La cat de mult mi-a placut primul volum, va dati seama ca pe acesta l-am asteptat cu sufletul la gura. Si nu regret. Are tot ce ii trebuie: personajele au evoluat si au de infruntat situatii mai primejdioase, fantome care ameninta scoala, secrete care sunt pe cale sa fie dezvaluite, personaje noi care pe cat de inocente par, pe atat de periculoase sunt. Mi-a placut ca in acest volum Balthazar a fost mai prezent, l-am cunoscut mai bine, pe el si pe sora lui, la fel si pe Raquel care a fost pe tot parcursul volumului o prietena de nadejde pentru Bianca. Insa finalul a fost... incredibil! Fantastic! Superb! Nu pot sa va dezvalui prea multe asa ca va las sa descoperiti singuri, si nu pot explica cat de curioasa sunt de ce se va intampla mai departe.



Comanda cartea AICI sau AICI


Comentarii