Mini-recenzie A Beautiful Dark (A Beautiful Dark vol. 1) de Jocelyn Davies

Skye implineste 17 ani, iar pentru a celebra acest lucru prietenii ei cei mai buni: Dan, Ian si Cassie ii organizeaza o petrecere surpriza. La aceasta petrecere iau parte si doi tineri baieti necunoscuti: Asher si Devin. Cei doi tipi misteriosi incep sa invete la acelasi liceu cu Skye. Acestia par sa fie foarte interesati de fata. O excursie la ski ii pune lui Skye viata in pericol. Tot aici, cei doi verisori (Asher si Devin) spun o poveste la focul de tabara. O poveste despre Gardieni (care se supun Ordinului si fac exact cum zice acesta) si Rebeli (care sunt certati cu Ordinul). O poveste de dragoste dintre un Gardian si un Rebel este prezentata. Din aceasta iubire interzisa rezulta si un copil. Copil care detine ambele puteri: atat ale Gardienilor (cele mentale) car si cele ale Rebelilor (cele provenite din elementele naturii).

Dar cand Skye afla ca Asher si Devin nu sunt cine pretind ei a fi, poate ea sa aiba incredere in ei? Este povestea prezentata de cei doi tineri misteriosi adevarata? Si daca da, ce legatura are aceasta cu Skye?

O poveste cu si despre tineri delicioasa. Am savurat fiecare pagina. Misterul pune stapanire pe intreaga carte si o face sa fie savuroasa. Am stat ca pe ghimpi pana am aflat despre ce este vorba cu adevarat in carte. Habar n-am avut ca este vorba despre.... Oops, era sa va dau un spoiler :D Ce pot sa va spun este ca daca decideti sa cititi cartea, nu o sa regretati. Toata cartea am tot oscilat intre Devin si Asher. Chiar nu stiam pe cine sa aleg, de partea cui sa fiu in aceasta poveste si daca stau bine sa ma gandesc si acum nu sunt foarte convins ca am facut o alegere corecta. Imi plac amandoi si ambele tabere pe care le reprezinta. Cred ca deja v-ati cam dat seama despre ce este vorba, daca nu va las sa fierbeti putin la foc mic pana va hotarati sa o cititi. Este o poveste asemanatoare ca subiect cu Ingerul Noptii al Beccai Fitzpatrick si Damnare a lui Lauren Kate, insa mult mai buna, cu siguranta. Oh, sfarsitul acestei prime carti din trilogie o sa va distruga pur si simplu. Trebuie sa-mi mai iau o doza de A Beautiful Dark neaparat. Dar pana atunci va las sa visati la acest minunat debut al autoarei Jocelyn Davies.