Mini-recenzie Darul (Vrajitor si Vrajitoare vol. 2) de James Patterson

Multe multumiri catre minunata librarie online Libris, singurul nostru sponsor, care ne-a oferit cartea cu mult drag pentru a o recenza.

Cei doi frati vrajitori: Whit si Wisty Allgood urmeaza a fi executati pe rand in fata unei multimi. Insa in locul lui Wisty este ucisa Margo, o buna prietena a acesteia. Vrajitorii reusesc sa fuga si sa se adaposteasca alaturi de alti copii, printre care Sasha, Emmet- care face o pasiune pentru Wisty, si Jeanine- care-l place pe Whit. Acestia participa si la un concert rock in Garfunkel, departe de Noul Ordin. Insa daca va ganditi ca tinerii au scapat de Noul Ordin si de Cel Care Este Unicul, va inselati amarnic. Acesta doreste sa-i ia Darul lui Wisty: adica cel de a controla elementele, in special focul.

Daca va reusi acesta sa obtina ce vrea de la cei doi tineri, vedeti in al doilea volum al seriei: Darul.

Ok, de unde sa incep? Va spun de pe acum ca aceasta a doua carte are mai multa actiune decat prima, desi poate fi uneori destul de iritant tot acel drum de colo-colo pe care eroii nostru trebuie sa-l faca pentru a fi in siguranta de mania Noului Ordin. Alt lucru destul de enervant: perfectia domnului nostru Whit. Adica, am inteles de prima oara cand mi-ai spus ca Whit este genul sportiv, inalt, bun la toate... nu trebuie sa-mi spui de 13 miliarde de ori ca sa pricep. Pe langa asta, unde naiba sunt parintii lor? O data sunt aici, o data sunt acolo, o data sunt holograme... putin cam nehotarat autorul. Plus ca atat de multe relatii se leaga, ca risti sa te imbarligi si tu pe-acolo. Jeanine il place pe Whit. Whit inca suspina dupa Celia. Byron "Dihorul" o place pe Wisty. La fel si Emmet. Iar Wisty il place pe Eric. I'm like: vorbesti serios? In schimb, actiunea este alerta, nu te lasa sa te plictisesti si ajungi sa-ti doresti ca bietii frati sa mai aiba si ei un moment de respiro. Dar nu... nu in cartea asta :D

Imi place foarte mult cum sunt reprezentati cei doi frati pe aceasta coperta. Cred ca se potrivesc destul de mult imaginii pe care mi-am conturat-o deja despre ei.