Mini-recenzie La jumatatea drumului spre mormant (Vanatoarea Nocturna vol. 1) de Jeaniene Frost

Catherine Crawfield este pe jumatate moarta. Aceasta umbla de colo-colo prin cluburi si baruri in cautarea vampirilor. Cat doreste sa nimiceasca orice vampir ii apare in cale pentru a se razbuna pentru ce i-a facut unul mamei ei in urma cu 22 de ani. Mama lui Cat a fost violata de catre un vampir si a ramas insarcinata cu Cat. La pubertate, lui Cat incep sa ii apara puteri supranaturale si ciudate. Aceasta isi da seama imediat ca este pe jumatate vampir. Intr-o seara, in timp ce era la vanatoare, Cat il intalneste pe Bones, un vampir chipes si misterios care-i atrage atentia acesteia. Vroind sa-l omoare si pe acesta, Cat se inarmeaza cu mult sex-appeal si o tepusa. Insa lucrurile nu ies intotdeauna cum ne-am dori, iar Cat ajunge sa fie tinuta prizoniera de catre Bones.

Ce intentii are Bones? Se poate increde Catherine in acesta? Va reusi sa-si indeplineasca scopul si sa-si ucida tata sau se va rataci in acest joc periculos?

Un inceput de serie bestial. Nu ma asteptam sa-mi placa chiar atat de mult. In doua zile am si terminat-o. Nu stiu daca de vina a fost faptul ca am asteptat sa o citesc inca de cand a aparut si numai acum am reusit sa pun mana pe ea sau daca a fost chiar atat de buna incat nu m-am putut dezlipi de ea. Ce pot sa spun e ca m-a fermecat complet. O poveste extrem de bine pusa la punct cu o eroina sexoasa rau care nu se sfieste sa-si foloseasca farmecele pentru a obtine ce vrea. In special atunci cand este pe urmele vampirilor. Seria promite multe si sfarsitul, oh my god... sfarsitul primei carti te face sa vrei sa iei in mana urmatorul volum imediat. Veti ajunge sa va indragostiti de personajul Catherine, sau de Bones, depinde :D Singurul motiv pentru care nu mi-am achizitionat cartea este acela ca se afla in varianta mica, nu hardcover. Nu imi place, pur si simplu. Am pus putin mana pe ea si s-a si dus scrisul de pe coperta si de pe lateral, plus ca se deterioreaza mult mai rapid decat cele in varianta mare.

"Fii cuminte numai daca nefiind cuminte nu te-ai distra mai bine!"

Cum mi imaginez eu pe Cat si pe Bones

COMANDATI CARTEA AICI SAU AICI