Recenzie Cand esti vrajitoare... (Vrajitoare vol. 1) de Carolyn McCullough

Un mare multumesc catre a noastra binevoitoare librarie online Libris pentru ca mi-au trimis aceasta carte.

Tamsin Greene s-a crezut a fi cea mai puternica vrajitoare din cate au existat in familia Greene, insa Talentul ei inca nu s-a manifestat, in ciuda faptului ca are deja 17 ani, iar Talentul trebuia sa-si faca aparitia undeva pe la opt ani. Din acest motiv toata lumea, inclusiv Tamsin, crede ca nu are nici o putere de vrajitoare. Intr-o zi, in timp ce lucra la libraria magica a familiei ei, Tamsin face cunostinta cu Alistair Callum, care o confunda pe aceasta cu sora ei mai mare, Rowena. Alistair cauta cu disperare un obiect care a apartinut familiei lui: un ceas, si o convinge pe Tam sa-l ajute sa gaseasca acest obiect atat de valoros pentru el. Insa de aici pana la o aventura in adevaratul sens al cuvantului nu este decat un pas.

Lui Tamsin i se manifesta Talentul in aceasta cursa periculoasa in cautarea ceasului domnului Callum si cu putin ajutor venit din partea unui bun prieten (si el Talentat) pe nume Gabriel, sansele de reusita sunt considerabil mai mari. Insa nu totul este atat de simplu pe cat pare, caci se pare ca profesorul Alistair are si el ceva de ascuns, ceva ce se anunta a fi scandalos. Iar Tam trebuie sa se hotarasca in cine poate sa aibe incredere si in cine nu: caci atunci cand si cei mai apropiati tie te tradeaza, tinzi sa ramai fara cuvinte...

O lectura delicioasa care merita atentia noastra din plin. Parca te saturi sa tot citesti despre personaje principale perfecte, care au cea mai cea putere dintre toti ceilalti, nu-i asa? Devine plictisitoare treaba asta. Insa nu si la Cand esti vrajitoare... M-am bucurat sa aflu ca Tamsin nu este chiar asa o fata buna, caci de fumat fumeaza si de baut bea si geloasa pe sora ei mai mare (care BTW o sa preia traditiile familiei Greene si va fi mostenitoarea bunicii ei) este, deci... ;) Insa mi-a placut si cand in sfarsit si-a gasit Talentul si a demonstrat ca nu este oaia neagra a familiei. Veti fi surprinsi de intorsatura pe care o ia povestea in aceasta carte. Nu ma asteptam ca personajul negativ sa fie cine a fost... :D (Doar nu credeati ca o sa va dezvalui numele). M-as fi asteptat sa vad mai multe scene romantice in carte, dar nu mi-a fost dat sa vad, din pacate. In schimb, am fost martor la o aventura pe cinste unde curajul si increderea au fost cuvintele de baza. Astept sa apara si al doilea volum (bine macar ca nu sunt extrem de multe... ca altele- nu dau nume- VdM) sa aflu cum se termina calatoria lui Tamsin si daca, in cele din urma, binele va trimfa. Continuarea in volumul II - Ramai vesnic vrajitoare (despre care puteti citi pe blog dand un search in partea de jos a ecranului) - al seriei Vrajitoare de Carolyn McCullough.

Cum mi le imaginez eu pe cele trei personaje
(am pus-o pe Tamsin la mijloc, sper ca va dati seama de ce)



COMANDA CARTEA AICI



Comentarii

  1. Suna bine. Am vazut-o in Diverta si imi place formatul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sincer as fi preferat sa o scoata in variata hardcover ca doar sunt numai doua volume in serie, asa ca ce mare chestie... + ca are deja marimea unei carti cartonate, dar ma rog... or fi ramas fara destul carton si pentru Creatura si pentru aceasta :)) [btw: merci de comentarii ;)]

      Ștergere
    2. apropo m-am asteptat si eu mai multe scene romantice!:)) Sper ca in volumul 2 vor fi mai multe...

      Ștergere
  2. cum il cheama pe acotrul sub numele de gabriel?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!