Mini-recenzie Ingerul Noptii (Ingerul Noptii vol. 1) de Becca Fitzpatrick

Viata Norei Grey devine mult mai palpitanta de cand il are ca partener la biologie pe Patch Cipriano, un tip misterios, artagos si increzut care nu ezita nici o clipa sa o necajeasca. Insa exista si o parte mai frustranta: unde este Nora, trebuie sa fie Patch (ca altfel nu se poate). Lucruri ciudate incep sa i se intample tinerei Nora, lucruri care-i pun viata in pericol. Si de parca nu ar fi de ajuns, o tipa blonda incepe sa o urmareasca pe Nora si pe Vee, prietena ei cea mai buna. Sa aiba oare vreo legatura cu Patch? Nora va trebui sa-si dea seama daca poate avea incredere cu adevarat in prieteni, in Patch, in cei doi tipi misteriosi care tocmai s-au transferat de la alta scoala. Dar este foarte greu sa-i rezisti enigmaticului Patch, iar in cele din urma Nora va afla asta pe propria piele.

Ihm... o lectura placuta, insa nimic mai mult. Era clar ca toate fetele care au citit cartea s-au dat in vant dupa Patch, ca nah... este un bad boy veritabil. Insa, pe bune acum, m-a enervat proasta aia de Nora, de-mi venea sa ma urc pe pereti. Zici ca nu a mai vazut un baiat in viata ei. Povestea, in schimb, este una fascinanta si te tine "in priza" pe tot parcursul cartii. La fiecare pas, in fiecare capitol ceva se intampla. Nu stiu cum de a primit atat de multe note de 5 stele pe goodreads... dar ma rog, presupun ca inca o data se dovedeste zicala "Guesturile nu se discuta". Dupa cum era de asteptat, Nora i-a cazut in plasa lui Patch si, sincer sa fiu, nu stiu cat de mult o place el pe ea. Adica, el poate sa-i controleze mintea, sa o faca sa uite diverse chestii etc. De unde stim noi ca nu foloseste asta in avantajul lui? Desigur, veti spune "Patch nu este asa, Patch o iubeste" si alte blah blah blah-uri. Eu pana nu vad (sau citesc, in cazul asta), nu cred nimic :P

Per total, cartea merita avuta in biblioteca, in cazul in care va plac aventurile intunecate si periculoase amestecate cu putin romantism.

Nota: 3.5/5