Recenzie Luna Plina (Femei din Cealalta Lume vol. 1) de Kelley Armstrong

Elena Michaels este singura femeie-varcolac din lume. Aceasta traieste in Toronto alaturi de Philip, iubitul ei om, incercand sa duca o viata cat se poate de normala. Insa este contactata de catre Jeremy, alfa Haitei pe care a parasit-o acum un an, decizandu-se sa aiba o viata asemanatoare oamenilor. Se pare ca sunt niste probleme in Stonehaven, locul unde Haita isi face veacul, iar varcolacii pe care i-a lasat in urma au nevoie de ea. Din Haita fac parte: Jeremy, Clayton (fiul adoptiv a lui Jeremy, nascut varcolac), Antonio, Nick (fiul lui Antonio) si Logan. Niste mutt-i isi fac veacul pe proprietatea Haitei, ucigand persoane nevinovate si inscenandu-le totul celor din Haita. Mutt-i sunt varcolaci care nu apartin nici unei haite. Iar acum, Elena impreuna cu cei din fosta Haita din care facea parte trebuie sa descopere cine sunt acei mutt-i si ce doresc de la ei. Lasandu-si in urma iubitul, si fiind in preajma fostului iubit- care a si transformat-o intr-un varcolac- Clayton, va putea ea sa nu-si piarda capul in toata aceasta amestecatura de sentimente, pericol si nebunie provocata de mutt-i?

Motivul principal pentru care am inceput sa citesc cartea este ca o sa apara si un serial bazat pe carte anul viitor si vreau ca pana atunci sa fi citit cele doua volume (sau macar unul). Daca in Jurnalele Vampirilor avem de-a face cu o Elena Gilbert vampirita, in Femei din Cealalta Lume facem cunostinta cu o femeie-fatala si pe deasupra si varcolac: Elena Michaels.
Parerea mea este ca odata ce s-a despartit de Haita, nu ar mai fi trebuit sa se intoarca. Dar, odata cu intoarcerea ei inapoi in Stonehaven, desigur ca apar si complicatii, astfel sederea ei alaturi de haita prelungindu-se. Dar Clay desigur ca nu se poate stapani din a-si tine mainile acasa, iar Elena se lasa prada placerilor, toate astea in timp ce are un iubit grozav- Phillip, care o asteapta acasa. Nu-i deloc frumos, draga Elena... Si cum flacara pasiunii se reaprinde, greu mai este sa rezisti tentatiilor. Jeremy mi se pare cam inutil, adica ori esti Alfa or nu mai esti. Mai mult o pune la inaintare pe Elena si nu prea participa la actiunile impotriva mutt-ilor. Dar, in fine...
Dupa cum am mai mentionat: un serial tv urmeaza sa apara in Ianuarie 2014 pe postul de televiziune SyFy. Acesta va avea 13 episoade deocamdata. Probabil ca se va decide daca sa-l continue sau nu in urma rezultatelor ratingurilor, sau poate va ramane la un singur sezon. Pana atunci, va las sa va delectati ochii cu posterul oficial, un trailer pentru primul sezon al seriei si castul.

CUI II ESTE FRICA DE LUPUL MARE SI BLOND?

NOTA: 4/5