Recenzie Destine la limita de Katie McGarry (Destine la limita #1)

Echo Emerson era o tanara populara, cu un iubit ravnit de multe alte fete. Dar ceva s-a intamplat in urma cu doi ani, ceva care a transformat-o pe Echo din fata populara in fata barfita de toata lumea si cu cicatrici oribile pe brate. Nimeni nu stie ce s-a imtamplat atunci, nici macat Echo. Ea nu reuseste sa-si aminteasca experienta traumatizanta si de atunci a trecut prin cabinetele terapeutilor. Cand ajunge in cabinetul doamnei Collins, terapeuta de la scoala unde invata, i se ofera o sansa sa faca ceva foarte important pentru ea: sa castige cativa bani pe care ea vrea sa-i foloseasca pentru a repara masina fratelui sau pe care l-a pierdut. Pentru a castiga acei bani trebuie sa il mediteze pe Noah Hutchins- un tanar cu propriile lui probleme si dorinte, obisnuit sa se foloseasca de fete.
             Ceea ce i s-a intamplat lui Echo are legatura cu mama ei, pe care nu are voie sa o vada. Tatal ei s-a recasatorit cu bona care avea grija de ea, bona care acum este insarcinata. Din cauza asta, relatia dintre Echo si tatal ei este mai complicata.
Noah a trecut si el prin greutati- si-a pierdut parintii intr-un incendiu, iar cei doi frati ai sai au fost dati spre adoptie. Noah a trecut pe la cativa tutori, dar acum pare ca si-a gasit locul, alaturi de prietenii lui- Beth si Isaiah. Marea dorinta a lui este sa aiba o familie, sa-si recupereze fratii si este capabil sa renunte la tot pentru a realiza acest lucru.
              Echo si Noah incep sa faca meditatii, sa se cunoasca mai bine si sa descopere ca au multe in comun. Ei pun la cale un plan pentru a pune mana pe dosarele lor din biroul terapeutei, pentru ca Echo vrea sa afle ce s-a intamplat cu mama sa in acea noapte in urma careia a ramas cu cicatrici, iar Noah vrea sa afle numele familiei care i-a adoptat fratii. Ce se va intampla cu ei si daca vor reusi ceea ce si-au propus, ramane de vazut. Dar cum vor reactiona cand isi vor da seama ca se iubesc? Va avea relatia lor sanse de izbanda? Isi va aminti Echo ce i s-a intamplat? Va reusi Noah sa-si recupereze fratii?
"Totul din mine ma durea. Nu mai puteam sa arborez mult timp masca de "Sunt bine". Intorsatura pe care o luase interogatoriul imi rupea cojile proaspete de pe ranile sufletului."
"Inca o data imi aratase ce baiat incredibil de minunat era in realitate, iar eu ce facusem? Ii aruncasem in fata ca se culcase cu toate fetele care i se oferisera. Ii spusesem ca el nu stie sa iubeasca, din cauza ca nu putea sa-mi spuna ceea ce-mi doream atat de aprig sa aud de la el: Ca-si doreste mai mult decat corpul meu, ca ma doreste pe mine."
"Noah stia sa ma asculte. Ma facea sa rad si ma facea sa ma simt speciala. Stia sa fie puternic, si cald, si afectuos, si... de toate. Il iubeam. Il iubeam mai mult decat iubisem vreodata oricare alta persoana, din viata mea."
"Ma durea inima de promisiunile pe care i le facusem in tacere, si pe care tanjeam sa le duc la indeplinire. Ea n-o sa mai fie niciodata singura."
Opinii editoriale:
"Destine la limita este o lectura perfecta pentru fanii cartilor O chimie perfecta de Simone Elkeles, E usor sa te iubesc de Tammara Webber sau Fericirea incepe azi de Jamie McGuire"
"Un roman incarcat e amintiri intunecate, secrete ascunse si scene fierbinti... naratiunea plina de suspans, conflictele pline de dramatism, dar si personajele cu vieti traite la limita tragicului vor tine cititorii captivi in poveste."    - Publishers Weekly
Destine la limita a fost o poveste frumoasa, cu si despre tineri. Mi s-a parut ca actiunea inainteaza destul de incet, avand in vedere ca primul sarut are loc dupa 200 de pagini, dar cred ca autoarea a vrut sa ne lase sa-i cunoastem pe protagonisti, sa ne obisnuim cu ei si cu probleme prin care trec. Terapeuta- doamna Collins mi-a placut tare mult, a stiut ce si cand sa spuna si sa ii motiveze pe cei care-i treceau pragul. Mi-a placut si de Isaiah- prietenul lui Noah, care tot timpul avea o vorba buna, dar si spunea lucrurilor pe nume. Abia astept sa citesc si celelalte volume, in special povestea lui Isaiah.
Date despre carte:
Titlul original: Pushing the limits- 2012
Aparitia in Romania: Editura Epica- 2013