Personaje Casa Noptii (# 2)- Erik Night

Erik Night

Erik Night este (dupa majoritatea lumii din Casa Noptii) cel mai atragator novice din Casa Noptii si prietenul lui Zoey Redbird. Este un actor excelent si a castigat cateva premii la competitii artistice. In prezent este profesor de Drama la Casa Noptii.

Carti preferate
In lanul de secara de JD Salinger, orice de Shakespeare, Watchers de Dean Koontz

Show-uri preferate
Lege si Ordine: SVU, Eroii (Heroes), House

Filme
Star Wars (originalul), 300, O afacere de neuitat (An affair to remember)

Muzica
"Imi place Jazz-ul, muzica moderna si rock-ul clasic"

BFF
Cole Clifton si TJ Hawkins

Pasiune celebra
Nicole Kidman

Comentarii

  1. pff, eu o vreau pe afrodita si sunt oarecum curioasa de parerea ta legata de Neferet, mult prea iubita noastra..hm...stii tu ce vreau sa iti zic, nu pot zice prea multe pt ca probabil mai sunt persoane care nu au citit seria si da...mai bine ma abtin, A, erik e dragut, cred ca il accept precum fizic, dar Heath ramane heath, iar stark...uff, ma pui in dificultate. Hai sa zicem ca erik e un barbat frumos dominat de demoni interni, mult prea zelosi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fii cu ochii pe blog caci in fiecare miercuri si duminica voi posta cate un personaj. O sa fie si Afrodita, insa Neferet NU este in lista de personaje a autoarelor, asta inseamna ca nu voi posta despre ea. Nu eu am creat aceasta sectiune, ci autoarele seriei Casa Noptii. Eu doar am tradus-o de pe site-ul oficial si am postat-o pe blog pentru fani. :)

      Ștergere
    2. ah, super, acum am inteles, dar nici o problema, ma delectez cu restul, abia astept.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!