Recenzie Hopeless Fara Speranta de Colleen Hoover


             Sky Davis este o tanara care a studiat la domiciliu toata viata. Ea este complet rupta de tehnologie, deoarece mama sa adoptiva- Karen nu isi doreste nici televizor, nici telefon, cu atat mai putin- un calculator. Sky, impreuna cu Six- prietena ei cea mai buna, o conving pe Karen sa ii permita lui Sky sa faca ultimul an de liceu la o scoala normala. Insa Sky nu are parte de placerea de merge la liceu cu prietena ei, deoarece aceasta merge in strainatate, in cadrul unui schimb de experienta.
            In timp ce facea cumparaturile, Sky il observa pe baiatul cu care flirta vanzatoarea. Iar el o observa pe Sky... Apoi baiatul o prinde din urma si o intreaba cum o cheama. Acesta afla dezamagit ca numele fetei e Sky, iar ea afla ca baiatul se numeste Holder. Sky simte ceva in acel scurt moment pe care il impartaseste cu Holder, ceea ce e ciudat, deoarece ea, desi a mai avut iubiti, nu simtea nimic pentru ei. Cand ii spune lui Six ce s-a intamplat, aceasta ii spune ca Holder e un baiat periculos, care s-a lasat de scoala si a fost la penitenciarul pentru minori din cauza unei altercatii cu un alt baiat.
            Deoarece nu are nimic de-a face cu tot ce inseamna tehnologie, Sky alearga. In timpul unei alergari,  Sky descopera ca si Holder are aceiasi pasiune, iar cei doi incep sa alerge impreuna. Apoi, Holder apare si la scoala, unde se pare ca s-a reinscris. Cei doi nu pot sa se evite, iar atractia e din ce in ce mai puternica.
Dar trecutul ameninta sa ii desparta, deoarece amandoi au cateva secrete bine ascunse. Ce secrete ascunde Holder? Ce s-a intamplat cu Sky in trecut? Exista o legatura intre cei doi? Se va infiripa o relatie intre ei sau povestea lor se va incheia chiar inainte de a incepe?
Fragmente:
"Ce naiba o fi cu mine? Un tip aratos incearca sa intre in vorba cu mine, iar eu fug? Nu obisnuiesc sa ma simt stanjenita de prezenta baietilor. E prima data in viata cand chiar s-ar putea sa simt o atractie fata de cineva, si eu fug."
"Nu stiu cum a reusit un baiat incurabil ca el sa se strecoare in viata mea, in saptamana asta, dar stiu ca, in mod categoric, n-as vrea sa mai iasa."
"Sunt furioasa pe el pentru ca e aici, dar si mai furioasa sunt pe mine, pentru ca vreau sa fie aici. Vreau sa ma inlantuie cu bratele si sa nu mai plece niciodata, pentru ca aici ii e locul, si mi-e frica sa nu ma paraseasca iar."
"Mi-a venit sa plang din cauza ca aveam atat de mare nevoie de tine. Cand ti-ai incolacit bratele in jurul meu si m-ai strans cu ele, am stiut ca, indiferent ce s-ar intampla cu viata mea, tu insemni pentru mine acasa."
Parerea mea:
Cartea asta m-a trecut prin toate starile: la inceput am ras, au fost multe replici amuzante, apoi actiunea s-a complicat, m-a facut sa-mi pun intrebari, iar cand am aflat adevarul, ma straduiam sa nu dau frau liber lacrimilor. Sky a evoluat mult pe parcursul cartii, s-a maturizat, de la adolescenta neexperimentata, care nu simtea nimic, a ajuns sa fie o fata care se poate impaca cu trecutul ei, coplesita de sentimente. Holder m-a impresionat prin felul lui de a iubi, de a nu accepta un refuz, de a lupta necontenit pentru ceea ce isi doreste. Desi a avut un moment de slabiciune, a reusit sa treaca peste si sa fie alaturi de Sky cand aceasta a avut cea mai mare nevoie de el. A fost un prieten adevarat, la fel ca Breckin- colegul de scoala a lui Sky. Titlul carti este identic cu tatuajul lui Holder, iar semnificatia lui are legatura cu trecutul. O poveste de dragoste fermecatoare, o poveste de viata dificila, din care poti invata multe.
Date despre carte:
Titlul original: Hopeless- 2013
Aparitia in Romania: Editura Epica- 2013
Traducere: Adrian Deliu
Nr. pagini: 364
Seria din care face parte: Hopeless:
                                      1. Hopeless Fara Speranta
                                      1,5. The "Best first kiss" from Holder's POV
                                      2. Losing Hope
                                      2,5. Finding Cinderella
Comanda cartea AICI

Comentarii

  1. Faorte frumoasa recenzia! Cel mai mult mi-a palcut parerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am priceput, de ce Holder e dezamagit ca pe ea o chiama Sky? E totusi un nume frumos..Era frumos sa descrii si cateva scene de dragoste dintre ei,e totusi o carte despre iubire, relatii.Astea atrag publicul.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!