Recenzie Bisturiul (Strazile groazei vol. 14) de R.L. Stine

Laurie Masters este o studenta voluntara la spitalul Shadyside la sectia pediatrie. Aceasta prinde drag de un baietel pe nume Toby, caruia doreste sa-i faca o surpriza aducandu-i niste baloane. Insa mare ii este surprinderea cand afla ca baiatul a fost deja externat. Dorind sa-l inveseleasca, Laurie merge acasa la baiat, pe strada Fear, insa doamna Dean, mama acestuia, devine isterica si nu ii permite fetei sa-l vada pe baiat. Toby pare ca nici macar nu o cunoaste, unde mai pui si ca acesta ii spune fetei ca doamna Dean nu este mama lui... Laurie se adanceste si mai mult in probleme cand descopera la spital, in aripa Fear, inca in reconstructie, cadavrul unei asistente care ar fii trebuit sa fie in concediu. Principalul suspect- Rick Spencer, un tanar misterios. Insa Laurie e gata-gata sa cedeze cand nimeni nu o crede in legatura cu Rick si cu crima odioasa din spital, iar cand ii intra in casa o persoana straina cu intentia de a-i face rau Lauriei, situatia scapa de tot de sub control. 



Parerea Mea


  • R.L. Stine este cu siguranta unul dintre autorii mei preferati in materie de carti de groaza, thrillere, fantasy. Acesta a renuntat putin la cartile pentru copii Goosebumps si s-a axat mai mult pe cartile pentru adulti, exemplu fiind volumul de fata din seria Strazile Groazei. Seria contine volume care pot fi citite individual, actiunea cartilor nelegandu-se intre ele, insa toate au o particica comuna: intamplarile stranii de pe strada Fear, "strada groazei". 
  • Mi-a placut mult deoarece RL te tine mereu in priza, in suspans, pentru ca la final sa-ti dea bomba, iar acest lucru este mai mult decat incantator. Eu m-am obisnuit cu stilul sau de a scrie, fiecare sfarsit de capitol facandu-te sa vrei sa citesti mai mult, pana termini cartea, iar uneori dupa ce ai terminat-o, ramai cateva minute sa te gandesti la tot ceea ce s-a intamplat. Ma bucur ca povestea s-a terminat cu bine, iar volumul Bisturiul m-a invatat ca aparentele chiar insala. 
  • Cu siguranta doresc sa citesc si celelalte volume din seria Strazile Groazei, insa nu au fost traduse la noi, volumul acesta gasindu-se in acest moment doar in anticariate, fiind un volum vechi, din 1994. Si mai mult, mi-as fi dorit ca editura Colemus sa fi publicat mai multe volume in seria "Twin Peaks", aceasta continand doar 3 volume: Bisturiul, S-a hotarat: ai sa mori si Dale Cooper: viata mea, benzile mele.
NOTA: 5/5


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!