Distributia oficiala si trailer "Morganville"

In curand va aparea un serial pe internet (web-series) bazat pe seria bestseller: Vampirii din Morganville de Rachel Caine. Dupa parerea mea, cast-ul pare destul de potrivit pentru personajele din carti, desi sunt actori noi, de care nici n-am mai auzit pana acum, asa ca m-am entuziasmat putin. Dar, dupa ce am vazut teaser-ul de la Comic-Con, am ramas cu un gust amar. Orice ati spune, tot pare un low-buget, insa apreciez ca producatorii s-au chinuit sa scoata ceva. Am inteles ca au avut un buget de 200.000 de dolari, si au trebuit sa se descurce cu ce au. Sper doar sa nu o faca de cacao si sa strice o serie de carti care pana acum a fost minunata. Doar pentru ca sunt un fan al seriei am sa ma uit la serial, pentru ca altfel nu cred ca as fi fost atras de el. Pana ce va aparea, va las sa va delectati cu distributia serialului si un trailer:





In Romania s-au publicat 8 carti din seria Morganville, la editura Leda, ce pot fi achizitionate AICI
In strainatate seria a ajuns la final, avand 15 volume.

Ce parere aveti? O sa va uitati la serial?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!