Concurs - Fa o schimbare!


(Copertile din banner sunt doar demonstrative)

Nu-ti convine cum arata coperta cartii tale preferate? Schimb-o si ai ocazia sa castigi o carte in valoare de maxim 40 de lei de pe libraria online Libris.ro! Recreeaza coperta oricarei cartii alese de tine prin orice mijloace (Paint, Photoshop, Photoscape etc.) si fa-o sa ne dea pe spate! Puteti sa schimbati coperta veche cu oricare imagine care considerati a fi reprezentativa pentru cartea aleasa (Nu se pun posterele filmelor! Le vom considera nule daca le primim). Conteaza ca produsul final sa fie multumitor. Eu si Cindy vom juriza fiecare creatie in parte (dupa cat de reprezentativa este imaginea pentru carte) si vom acorda note de 1 la 5 (inclusiv jumatati de masura). In cazul in care mai multe persoane vor avea aceeasi nota la finalul jurizarii, vom alege castigatorul cu random.org. Dati dovada de fair-play si faceti-va singuri coperta, nu o "furati" de pe internet. ;) Dati share pe Facebook si google+1 pentru a aduna cat mai multe persoane!

Cerinte: Trimiteti coperta creata de voi (care sa contina titlul si autorul) la bookaholic_guy@yahoo.com si lasati un comentariu la aceasta postare cu motivul schimbarii copertii. (Adica, de ce ati hotarat sa o schimbati?). N-avem nevoie si de coperta originala, doar de cea creata de voi.
Perioada concursului: 12-24 Septembrie 2014
Anuntarea castigatorului: 25 Septembrie 2014
Premiul: Un voucher in valoare de max. 40 de lei pe Libris.ro
(puteti alege inclusiv din cartile in limba engleza)


Mult succes! :-)

Comentarii

  1. Foarte interesant concursul! :) O să încerc și eu să modific o copertă și să particip.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata! Am schimbat coperta cărţii "Îngeri şi demoni", scrisă de Dan Brown, pentru că mereu am evitat cartea din cauza coperţii fade... Până într-o zi când mi-am luat inima în dinţi şi m-am apucat să o citesc şi am rămas ceva de genul: "De ce ai o copertă aşa urâtă? De ce? Că tu eşti superbă!" :)) Sper să se înscrie mai multă lume, căci îmi place ideea concursului. Necesită puţintică creativitate :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ales cartea Mare Tranquillitatis, dar nu pentru că are o copertă neplăcută, din contră. Ador coperta aleasă de editura Epica și iubesc atât de mult cartea asta încât îmi doresc să o am în cât mai multe exemplare, cu cât mai multe coperte frumoase, care să transmită emoția pe care o resimt de fiecare dată când privesc și recitesc cartea. Mi-a fost greu să mă abțin și să trimit o singură copertă, dar am reușit :) Mulțumim pentru ocazia de a participa la acest concurs. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum am spus şi în mail (am trimis de pe laviniaal@yahoo.com), am ales să schimb coperta acestei cărţi:
    http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=566468
    Mi se pare foarte inexpresivă şi că nu redă nimic din intensitatea sentimentelor de dragoste ale personajului principal masculin, agonia prin care trece din cauza geloziei, modul cum ajunge să confunde realul cu imaginarul ...
    Mulţumim pentru concurs! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am schimbat coperta cartii "Alegerea" de Kiera Cass pentru ca fata de pe coperta nu se aseamana cu niciun personaj si nici macar rochia nu se numara printre cele descrise. E total inexpresiva imaginea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am ales sa schimb coperta cartii Divergent de Veronica Roth pentru ca, desi dupa ce am citit-o a devenit una dintre cartile mele preferate, daca as fi trecut pe langa ea intr-o librarie, coperta nu mi-ar fi atras atentia in mod deosebit.
    Imaginea pe care am ales-o surprinde perfect sentimentul pe care mi l-a transmis acest volum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, am mai lasat un mesaj aici, dar se pare ca nu am facut ceva bine si nu a aparut :)
    Am refacut coperta cartii Rebecca de Daphne du Maurier . Este o carte pe care o iubesc foarte mult si coperta ei nu mi-a placut deloc . Pe coperta este o femeie care ar trebui sa fie Rebecca, dar mi s-a parut prea simplu...prea evident, prea usor ...si putin vulgar, dar numai putin :) Asa ca am schimbat-o cu o imagine care in mintea mea se potriveste perfect cu ce sentimente traiesc citind cartea . Cartea te poarta intr-o lume plina de mister, de dragoste, de taine ...iar aceasta Rebecca si-a lasat amprenta peste tot, dar tot nu trebuia sa fie ea pe coperta :) Imaginea pe care am ales-o reprezinta lumea in care intri deschizand portile Manderley-ului . Manderley, o casa foarte veche, impunatoare, care iti taie respiratia . Inconjurat de padure, vegheaza intreg tinutul de pe stanci , stanci care sunt scaldate de valurile zgomotoase ale marii ce poarta o mare taina .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!