Mini-recenzie Printul Spinilor (Imperiul Faramitat vol. 1) de Mark Lawrence

Multumiri multe catre libraria online Libris pentru ca mi-a oferit aceasta carte pentru a o recenza.

Cand avea doar 9 ani, Jorg Ancrath a fost martor la uciderea mamei si fratelui sau. Dupa 4 ani, acesta conduce o banda de talhari cruzi, nemilosi, hoti, care nu se opresc de la nimic pentru a obtine ceea ce vor. In drum spre castelul tatalui sau, regele Ancrath, Jorg si mercenarii sai distrug tot ce le sta in cale: parlojesc sate, pangaresc fetele tinere de tarani. Cu toate acestea, Jorg, incapatanat, dar si curajos din fire, nu se pierde cu firea si tine piept oricaror pericole care-l pandeste atat pe el cat si pe ceilalti camarazi. Intr-o lume care se distruge de la o zi la alta, Jorg trebuie sa faca fata atat provocarilor care-i ies in cale, cat si propriilor amintiri care amenita sa-l distruga treptat.



Perspectiva narativa este subiectiva, astfel aflam tot ce se petrece in capsorul tanarului Jorg. Desi este un anti-erou, nu ai cum sa nu prinzi putin drag de Jorg cand afli prin cate a trecut si ce l-a determinat pe acesta sa devina ceea ce este astazi. O aventura imbacsita de actiune si putina magie intunecata ne ofera prima carte a seriei Imperiul Faramitat de Mark Lawrence.

Fragmente

"Balciul flacarilor a cuprins repede satucul Mabberton. Am intrat cu faclia in hanul cu acoperis de paie, apoi focul ne-a gonit repede afara. Inca o zi sangeroasa din anii lungi de chin in ghearele mortii a curpins imperiul nostru faramitat."

"Drumul Moroilor e mai plictisitor decat slujba de duminica. O tot tine drept si fara hartoape. Atat de drept incat ai putea ucide doar ca sa poti face stanga sau dreapta. Atat de neted incat ajungi sa aplauzi daca dai peste vreun tufis. Iar de-o parte si de alta, doar mlastina si muste, mlastina, muste, muste si iar mlastina."



COMANDA CARTEA AICI
Continuarile le gasiti la sectiunea de carti in limba engleza de AICI





Comentarii

  1. Îmi place cum sună! Îmi place genul ăsta de cărți. Ai citit trilogia „Lord of the rings”? Merită, crede-mă. Succes!
    PS: Aș fi foarte fericit dacă ai putea trece și pe la blogul meu. Am câteva concursuri drăguțe, zic eu, active. Mulțumesc, Ciprian!
    http://falled.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am citit trilogia si sincer nici nu cred ca o sa o citesc. Nu ma prea atrage genul acesta de carti, am citit cartea aceasta din pura curiozitate.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!