Recenzie Ratacire (Ingeri cazuti vol. 2) de Lauren Kate

Daniel si Lucinda se iubesc de sute de ani, de fiecare data le este predestinat sa se intalneasca si sa se indragosteasca, insa iubirea lor este imposibila. Dragostea acestora nu se poate consuma, caci Lucinda moare in fiecare viata la varsta de 17 ani. Dupa lupta de la scoala Sword & Cross, Luce este trimisa pentru a fi in siguranta la o noua scoala: Shoreline. Insa aceasta nu este o scoala ca oricare, caci studenti sunt atat nephilimi cat si oameni normali, iar printre profesori se numara un inger si un demon, care, culmea, formeaza un cuplu. Luce trebuie sa o ia de la capat in noua scoala, sa incerce sa se integreze si sa se tina pe cat posibil departe de belele. Insa umbrele din trecut, numite "mesageri", reapar si parca nu mai sunt atat de amenintatoare pe cat ni le imaginam cu totii. Curand Luce invata sa le foloseasca ca ferestre si sa vada in vietile sale precedente. Dar se pare ca nici la Shoreline, Luce nu are sa fie linistita, caci proscrisii, ingerii cazuti, revin cu ganduri rele si par sa nu se dea in laturi de la nimic pentru a obtine ce vor, pe Luce.

Parerea mea/ Detalii

Inainte de a ma apuca sa scriu recenzia aceasta, am recitit-o pe cea a volumului anterior si am vazut ca am fost foarte incantat la adresa primei carti din serie. Nu pot spune acest lucru si despre volumul de fata. Poate am avut eu asteptari mai mari de la serie, sau stiu eu... Poate e de vina si diferenta de 2 ani intre lecturarea primului volum si al acestuia. Nu ma intelegeti gresit, mi-a placut cat de cat, insa au fost si multe lucruri care mi-au displacut. 
Mai multa actiune au avut ultimele 30 de pagini decat restul cartii. Actiunea s-a cam concentrat pe acomodarea lui Luce la Shoreline si pe manevrarea mesagerilor. Daniel a cam lipsit din carte intr-un procent de 80 %. Si ca tot veni vorba de Daniel... daca in primul volum am ales sa fiu in "echipa" Daniel, mi-am schimbat optiunea, dupa cum puteti vedea si pe blog la sectiunea "I'm in..." (Sunt in echipa...). L-am schimbat pe Daniel cu Miles, un baiat de la Shoreline care o place pe Luce, deoarece Daniel m-a enervat in acest volum fiind cam absent, secretos, gelos, posesiv, insa asteptand de la Luce sa-i sara in brate si sa se dea peste cap pentru el chiar daca, dupa cum am mai spus de 2 ori deja, a lipsit in mare parte. Am inteles draga autoare, lui Luce ii este dor de Daniel, dar nu trebuie sa ne reamintesti la fiecare 5 pagini (ei, exagerez si eu putin), acest lucru intamplandu-se des in prima parte a cartii. Nu prea am vazut nici o evolutie a personajului Luce, decat ca acum stie sa manuiasca umbrele, aceasta este foarte incapatanata si nu vrea sa accepte nici o idee noua din partea nimanui, insa daca idea aceea ar veni din partea lui Daniel, ar accepta-o fara sa clipeasca. Sentimentele mele fata de personajul Cam au ramas la fel de bune, in ciuda conditiei sale supranaturale. Acesta lupta sa o protejeze pe Luce, insa aceasta din urma pare sa fie foarte sceptica in continuare in privinta lui. Acesteia i-a luat 250 de pagini (nu glumesc) sa-si dea seama ca Cam nu este personajul negativ in toata aceasta poveste. Ma intreb oare daca Cam nu s-ar fi potrivit mai bine cu Luce, dar avand in vedere ca Luce si Daniel se tot intalnesc in fiecare viata, mi s-ar parea cam imposibila relatia acestora. Ce nu mi-a mai placut a fost ca nici de data aceasta nu primim prea multe raspunsuri. Daniel continua sa fie misterios, dupa cum ne-am obisnuit si in primul volum si nu-i raspunde nici lui Luce la intrebari, daramite noua... La final vom afla dorinta proscrisilor, dar nu si motivul din spatele acesteia. Cine stie, poate le vom primi in volumul urmator. 
Despre urmatorul volum nu stiu ce sa zic. Cred ca il voi citi si pe acela, insa nu in viitorul apropiat.

Fragmente

"Nu il mai vazuse pe Daniel de atata timp, dar acel Daniel pe care dorea ea sa il vada, acel Daniel care o iubea mai mult decat oricine, cel care ar fi urmat-o milenii in sir pentru ca nu ar fi putut trai fara ea, acela era probabil sus printre nori, nu aici jos, facand pe seful cu ea. Poate ca totusi, dupa atata vreme, nu il cunostea chiar atat de bine."

"- Cei care m-au izgonit privesc, Luce. Ochii ii erau umezi. Si nu vor ca noi sa fim impreuna. Vor face orice sa ne desparta. De asta e periculos sa stau aici."

"Dar ii ramase in minte ceva ce el ii spusese. Batalia care se apropia. Batalia lui Daniel si a lui Cam. Sau o lupta cu grupul de Batrani ai domnisoarei Sophia? Daca pana si nefilmii se pregateau pentru lupta, ei ce ii ramanea de facut?"


Comanda cartea AICI

Nota: 3/5



Comentarii

  1. Sincer, îmi place coperta! :)) De la subiect, eh. Mulțumim de recomandare, oricum. Succes!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!