Recenzie Creatura (Creatura vol. 1) de Nely Cab


Isis Martin suferă de nişte coşmaruri înspăimântătoare de care nu poate scăpa. În fiecare seară în somn îi apare silueta unui bărbat. După ce Isis îi cere acestuia să aducă dovezi ale existenţei sale, mare îi este mirarea când acesta apare la şcoala unde învaţă ea. Aşa face Isis cunoştinţă cu David, cel care îi bântuia visele în fiecare seară. David i se destăinuie lui Isis şi îi spune că este un zeu, atât el cât şi toată familia lui. Însă în peisaj apare o persoană din trecutul lui Isis, o persoană care ameninţă să-i tulbure liniştea. Şi dacă asta nu era deajuns, Isis descoperă o parte din trecutul ei care mai bine ramânea ascunsă. Va mai putea ea sa aibă o relaţie normală cu David în ciuda a tot ce se întamplă?

Părerea mea/ Detalii


  • Mi-a plăcut şi nu prea... Este o carte plină de clişee. Încă de la început când cei doi se întâlnesc, secretara o pune pe Isis să-i facă lui David un tur al şcolii. Mda, şi de la turul ăsta al şcolii desigur că ei încep să se placă. (nimic nou sub soare) 
  • Să nu spun de David, care este cel mai chipeş, cel mai puternic, cel mai cel... dar şi cel mai gelos. Nici Isis nu se lasă mai prejos, şi ea este geloasă din cale afară. Cei doi fac se aseamană în această privinţă ca două picături de apă. 
  • Nu-mi vine să cred că se poate ajunge la o dragoste atât de profundă în atât de puţin timp. E foarte puţin credibil, ce-i drept. Deşi îi este interzis sa fie cu o muritoare, el tot o curtează, ba chiar îi scrie poezii de dragoste şi-i cântă serenade. Nu ştiu dacă este de apreciat sau de dat ochii peste cap. 
  • Nici fraţii lui David, Eryx şi Galen, nu se lasă mai prejos. Sunt la fel de perfecţi ca el. Mai mult decât perfecţi chiar, că, deh... sunt zei.
  • Ceea ce m-a enervat a fost comportamentul mamei lui Isis, Claire, care zici că este o adolescentă, nu o femeie în toată firea. 
  • Cineva trebuie să-i spună autoarei că nu poţi controla un vis. De obicei în timpul visului eşti doar un martor la ce se întâmplă. Eu încă nu am auzit de nimeni care să poată să-şi facă visul aşa cum vrea, dar nah, ce ştiu eu... 
  • Sunt curios să ştiu ce se întâmplă în continuare, mai ales că acum am aflat mai multe despre Isis.

Personaje


Nota: 3.5/ 5



Comentarii

  1. Am tot auzit de această carte, am niște semne cu ea, dar nu prea mă atrage. :D Din recenzia ta, înțeleg că nici nu prea e bună. Hmm..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o nebunie pe blogosfera cand a aparut cartea. Mai ales ca autoarea oferea la vremea aceea carti gratis. A fost dragura si atat, mie mi s-a parut tare cliseica, dar sfarsitul a facut toti banii. Am sa citesc oricum continuarea, daca si cand va aparea, pentru ca povestea in sine merita, stilul de scris cam lasa de dorit.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!