WISHLIST (# 1)

Aceasta este prima lista de carti de genul acesta pe care o fac, carti care nu neaparat sa vreau sa le am in biblioteca, ci doar sa le citesc. Asadar, uite ce carti ma intereseaza acum:


Clanul lupoaicei de Maite Caranza - Tronul de clestar de Sarah J. Maas - Vrajitoare la ananghie de Brittany Geragotelis - Endgame de James Frey - Obsidian de Jennifer L. Armentrout - Mincinosii de E. Lockhart


Testul fierului de Holly Black - Focul de James Patterson - Soptindu-le vrajitoarelor de Anna Dale - Gazda de Stephenie Meyer - Skelling de David Almond - Rosu ca sangele de Salla Simukka


Voi ce carti ati dori sa cititi neaparat in viitorul apropiat?

Comentarii

  1. Îmi place mult cum sună „Tronul de cleștar”. Adică îmi place coperta! :)) În viitor, hmmm, aș vrea să-mi cumpăr toate cărțile lui Eric-Emmanuel Schmitt, trilogia „50 shades”, multe cărți de la Editura Trei („Regina Adevărată”, „Pe strada Londra”, „Pe strada Dublin”), „Anna Karenina” - deși am citit-o, „Scrisoare de dragoste” a lui Drumeș, toată seria „Divergent”, „Captiv în labirint”. :) Oh, atât de multe! Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seria "Fifty Shades" este chiar foarte buna, in ciuda gurilor rele si a parerilor mixte. "Divergent" e draguta si atat. Nu am citit decat primul volum si nici acela nu mi s-a parut extraordinar. Mai bine ma uit la filme si nu mai continui seria. Iar despre "Captiv in labirint" nu am decat cuvinte de lauda. M-a enervat acum ca au schimbat formatul, am primele 2 volume mari, cartonate, iar acum cu publicarea volumului 3 s-au trezit sa le faca brosate... Mult succes si tie! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!