Castigator concurs Anna in Vesmant de Sange!

Uite ca am incheiat si primul concurs sponsorizat de Grupul Corint si Editura Leda. Multe multumiri catre acestia pentru cartea Anna in Vesmant de Sange. Au fost 2 persoane care nu au dat share (oricum nu era obligatoriu, dar pentru 2 sanse in plus eu zic ca merita) si 2 persoane a caror link de pe Facebook nu era bun. Asta e, data viitoare poate o sa fiti mai atenti. Si acum sa trecem la castigator:

Castigatorul cartii este:

Alexandra Gheorghiev



Aceasta este rugata sa-mi trimita datele ei (nume complet, adresa completa, cod postal etc.) pe adresa de email bookaholic_guy@yahoo.com in termen de 3 zile! In caz contrar, voi alege alt castigator tot cu ajutorul random.org

Comentarii

  1. Multumesc pentru carte !!! Am trimis datele pe email !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da, l-am primit. Am sa-ti trimit cartea saptamana aceasta, o sa te anunt pe email. Numai bine!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!