Recenzie Onix (Lux vol. 2) de Jeniffer L. Armentrout

Multe multumiri celor de la Grupul editorial Corint si editura Leda pentru ca mi-au oferit aceasta carte pentru a o recenza. Pentru mai multe noutati si nu numai dati o fuga si pe Facebook-ul oficial al Editurii Leda.

Intre Daemon si Katy s-a stabilit o conexiune inexplicabila. Dupa ce acesta si-a exercitat puterea asupra lui Katy, legatura dintre ei devine din ce in ce mai mare. Insa problemele nu intarzie sa apara. Lui Katy incep sa i se petreaca lucruri stranii, inexplicabile. E ca si cum ea ar fi capatat puteri. Dar asta este imposibil, nu? Pe langa asta, un nou baiat aratos apare la liceu: Blake. Katy devine tinta glumelor lui Simon si a gastii sale, iar la o petrecere organizata de Dee, aceasta descopera ca puterile exercitate de Daemon asupra ei chiar au o legatura cu toate evenimentele ciudate care i se intampla. Katy incepe sa se apropie de Blake din ce in ce mai mult, insa nu mult ii trebuie sa afle ca acesta ascunde un secret tulburator. Va mai scapa ea nevatamata din mana arumilor si a celor de la MA (Ministerul Apararii)? Va mai avea ea vreo sansa la o relatie normala cu Daemon cand pericoloul pandeste la fiecare colt?

•          O continuare a seriei palpitanta cu mai multa actiune decat in primul volum, dar si cu mai multe intrigi, cutite in spate, identitati duble si secrete terifiante. Iar sfarsitul, mama, sfarsitul te va da pe spate. Asteptam cu sufletul la gura cel de-al treilea volum, Opal, in care presupun ca o sa primim niste raspunsuri pe care le asteptam cu totii.
  •          Nu stiu de ce, dar nu m-am prea putut atasa de Daemon pe parcursul cartii, decat putin la sfarsit cand a demonstrat ca are cele mai bune intentii cu Katy, ca o iubeste si ca ar face orice sa o protejeze. La fel ca si in primul volum al seriei, Daemon se comporta cam urat, este foarte posesiv, gelos si prea protector cu Katy. Ii inteleg ingrijorarea cu atat de multe pericole in jur, dar totusi, asta nu inseamna ca trebuie sa te comporti urat cu cei care vor sa te ajuta.
  •          Pe parcursul cartii am tot oscilat intre Daemon si Blake, care chiar mi s-a parut neindreptatit de multe ori si caruia i-am tinut uneori partea. Dar in final i-am inteles pe amandoi, atat de pe Daemon, cat si pe Blake si motivele ascunse ale lui acestuia. In cele din urma, in carte aflam ca nimeni nu este ceea ce pare, fiecare are ceva de ascuns si fiecare isi urmareste propiile scopuri. Ramane de vazut cine si ce are de ascuns...
Daemon & Katy

"Nu puteam sa-mi dau seama de unde vine asta si de ce simteam asa. Nu era logic. Nu imi placea Daemon - nu imi placea. Putea sa-si faca de cap si cu cap si cu papa de la Roma, din partea mea, iar eu abia il sarutasem pe Blake. Dar senzatia aia arzatoare era acolo, imi facea sangele sa fiarba."

“Oamenii care nu iubeau cartile nu aveau cum sa inteleaga pasiunea altora pentru ele.”

4/5