Calatoarea (Outlander vol. 1) si Pandemonium (Delirium vol. 2) la Nemira!



Comentarii

  1. De vazut Outlander - recomand! De Pandemonium nu stiu ce sa zic - n-am citit inca primul volum. Sper sa pot achizitiona ambele carti la preturi decente ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut Outlander. L-am urmărit pe AXN White, mai sunt 2 episoade și îl termină. Despre carte nu stiu ce sa zic, pare cam de fete sincer, iar subiectul nu ma atrage chiar atat de mult. Iar Delirium a fost in regula, o carte draguta si atat, nici rea, dar nici foarte buna. Poate ca o sa na incumet si o sa citesc și Pandemonium.

      Ștergere
  2. Uau, ce bucurie imi faceti voi cu acest anunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-am dat o veste buna, dar totusi Outlander a fost anuntata de ceva vreme. Apropo, chiar daca nu stiu daca o sa citesc vreodata cartea, coperta e fantastica. ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!