Premiile Liebster! Nominalizare + nominalizati

Premiile Liebster sunt pentru a promova blogurile si a le spori popularitatea. Multumesc frumos Dianei de pe Anddeea: Vise pierdute intre stele pentru nominalizare.

Regulile Premiilor sunt cele de mai jos:

- Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul catre blogul ei in postare;
- Raspunde la toate intrebarile primite;
- Nominalizeaza 11 bloggeri;
- Formuleaza 11 intrebari la care sa raspunda cei nominalizati de tine;
- Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
- Trimite-le nominalizatilor un link la postarea in care i-ai numit, pentru a-i informa.

Si cam asta a fost cu regulile. Acum sa incepem cu intrebarile:

1.Te-ai gandit vreodata sa faci vlogging?

Da, m-am gandit la un moment-dat sa fac vlogging, insa nu sunt o aparitie foarte incantatoare pe camera, asa ca am renuntat de tot la idee. :)) Plus ca biblioteca mea este impartita in 3 parti si decat sa tot fug cu camera video dintr-o incapere in alta, mai bine ma limitez la blogging. ;)


2.Care este genul tau preferat de muzica?

Nu am un gen "preferat" de muzica. De obicei ascult ce vine la radio/tv, dar nu manele, country, jazz si mai stiu eu ce minunatii. De asemenea, nu prea ascult piese romanesti, le consider extrem de stupide, simpliste, comerciale, cu versuri care pot fii scrise de orice maimuta cu o tastatura. In rest ascult pop, pop-rock, rock, dance, chiar si putin dubstep, rapcore (care e o combinatie de rap si rock), orice-mi suna mie bine.


3.Despre ce iti place sa scrii cel mai mult?

Cred ca recenziile sunt cele care-mi plac cel mai mult. Dar si postarile leapsa de genul acesta, cu intrebari, si acestea sunt destul de distractive pentru mine.


4.Care sunt planurile tale de lectura pentru luna asta?

Planurile mele pentru lectura nu exista. Niciodata nu prea exista. Citesc cartile noi primite, castigate, cumparate, nu-mi planific din timp "Uite, citesc asta, asta si dupa aceea asta".


5.Ai vrea sa participi la Summer read-a-thon'ul de pe blogul Anddeea?

Sincer, nu, dar sa fie fara suparare. Sunt propuse acolo 5 carti intr-un interval care mie mi se pare extrem de scurt. 5 carti in 7 zile, e ceva de munca. Dar nu cred ca as putea sa-l duc la capat, daca as intra in asa ceva. Nu-mi place sa fiu grabit sau limitat sa citesc ceva anume sau intr-un anumit interval, imi place sa citesc in ritmul meu ca sa si inteleg ceva din cartea aceea... 
Si oricum, o carte clasica - am terminat acum 2 zile: Frankestein; o carte am vrut de mult timp sa o citesc: Endgame- urmeaza sa o citesc cat de curand; una achizitionata recent: Torment. Cel putin implinesc 3 cerinte din 5. :D

6.Ce hobbyuri ai?

Pe langa blogging-ul si cititul, ascult foarte multa muzica - nu stiu cum ar fii o lume fara muzica, imi mai place gastronomia si urmaresc multe seriale tv - acestea din urma pot sa spun ca sunt placerea mea vinovata. :))


7.Prietenii tai sunt cititori fideli al blogului pe care il detii?

Nu stiu, n-am de unde sa stiu ca doar nu-i intreb "Hei tu, imi urmaresti blogul, da?!". Nu foarte multa lume apropiata mie stie de existenta blogului meu, decat cei cu care ma inteleg chiar foarte bine.

8.Ce iti place cel mai mult la blogurile pe care le urmaresti?

As fi dorit sa spun recenziile, dar nu am sa o fac. Pentru ca nu prea citesc recenzii de pe bloguri inainte de a-mi achizitiona o carte. Nu ma intelegeti gresit, doar ca nu vreau sa-mi formez o parere inainte de a citi cartea. Daca imi place descrierea si ma atrage cartea, am sa o citesc, dar vreau sa ma conving pe propia piele de ce poate acea carte.
Dar, ca sa raspund la intrebare, imi plac postarile cu muzica - cu piese care le plac lor, postarile amuzante cu gif-uri si noutatile editoriale, desigur.

9.Motto'ul dupa care te ghidezi in viata e...

Nu am un motto si nici o zicala dupa care sa ma ghidez sau stiu eu... Sa spunem doar ca apreciez proverbul "Nu e nimic din ce nu poti face."


10.Dupa ce criterii iti organizezi cartile?

Oh, le asez dupa marime astfel: 

Cele mici le pun alaturi de cele mici,
cele mari si cartonate langa cele mari si cartonate,
iar cele mari si necartonate la cele mari si necartonate. 
Cat de profund, nu? :))

11.Ai un sfat legat de blog pentru mine?

Nu cred ca sunt in masura sa dau sfaturi. Atata timp cat iti place ceea ce faci, fa-l in continuare, desigur asta daca nu e impotriva legii sau stiu eu... :)) Glumesc. Doar fii tu insati si posteaza ce crezi tu de cuviinta, nu te lasa influentata de alte bloguri.



Multumesc pentru nominalizare. :)

Am terminat si cu intrebarile, acum sa nominalizez 11 persoane. Acestea sunt:

11.Simonei de pe http://palarisme.ro

Iar intrebarile la care trebuie sa raspundeti sunt urmatoarele:

1.Care este genul tau de carte preferat si de ce?
2.Aproximativ, cam cate carti citesti pe luna?
3.Numeste o carte care te-a incantat peste masura si pe care ai recomanda-o, dar si una pe care o detesti si la care i-ai da foc.
4.Consideri ca este promovata destul de mult lectura la noi in tara?
5.De obicei termini seriile incepute la noi citindu-le in alta limba sau le lasi de izbeliste?
6.Care consideri ca este cea mai supra-apreciata carte?
7.Care este cea mai mare satisfactie pe care ti-a oferit-o blogging-ul?
8.Ai simtit vreodata ca iubesti o carte pe care toata lumea a urat-o sau viceversa? Care e cartea aceea?
9.Ce parere ai despre lecturile obligatorii scolare?
10.Traiesti sentimente puternice atunci cand citesti o carte? (ex. plangi, suspini, razi)
11.Ce parere ai despre cliffhangere? Iti plac? Le detesti?

Numai bine!

Comentarii

  1. Ador raspunsurile tale si imi plac mult gusturile tale in materie de muzica :)) Mersi ca ti-ai facut timp sa raspunzi la intrebari!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare plăcere, mersi și eu pentru nominalizare. Dacă îți plac întrebările mele poți să răspunzi și tu. Chiar sunt curios de răspunsurile tale. :D

      Ștergere
  2. Waa, ce leapșă drăguță! Și răspunsurile tale pe măsură, bineînțeles. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Ma bucur ca iti place atat leapsa cat si raspunsurile.
      Daca doresti, poti sa o "furi". Nu se supara nimeni. ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!